Ik ben net terug van vakantie, en natuurlijk stond ik voor de keuze welk horloge het moest worden, na veel wikken en wegen gekozen voor mijn minst waardevolle flink geleefde maar nog steeds geliefde Seiko black Monster, het was de bedoeling om er een hele reportage van te maken, zoals ik hier ookal eens had gezien van Maarten, die zijn horloge toonde met foto’s van de dagelijkse dingen zoals het fietsen naar het werk enz enz(vond ik erg leuk om te lezen toen), maar ik ben af en toe vergeten foto’s te maken, dus ik kan er geen mooi verhaal van breien helaas, maar ik probeer er nog wat van te maken
De reis ging naar Spanje, met een tussenstop in Frankrijk, denk dat ik volgend jaar lekker in Frankrijk blijf hangen
(ontbrekende foto hier inbeeelden)
Hierboven hoort een foto van mijn autostuur, beeld maar het volgende in: een Seiko monster een auto stuur en een teller die op 140 staat ongeveer. (en ik zag dat 2 maal 8 uur ongeveer )
Daar zijn we dan, lekker in Frankrijk, de tussenstop is goed gekozen een mooie lokatie, zeker voor mij want het hotel (of hoe je het ook noemen wil) stond strak langs de Saonne, en aangezien ik een sportvisser ben kon ik me hier prima vermaken;)
Mooie ruime kamer, dit is meteen al vakantie!
Na het vissen was het tijd voor de belangrijke dingen in het leven…
Daarna volgde er weer iets wat niet mag ontbreken in de vakantie, lekker eten, en dit was lekker joh, ik ben als een gek tekeer gegaan met eten, en de Seiko kon het zoals ik al verwachten prima aan, en liep nog perfect na al dat eet geweld van de baas
Gijs mijn trouwe hond was natuurlijk ook mee, de Seiko is ook dog proof!
Nog even relaxen na het onbijt, om vervolgens weer uren in de auto te zitten…
Uren later zie ik en mister Seiko dan eindelijk dit… heerlijk rust…daar waren we aan toe zeg…
En toen…
Tja toen was het gedaan met met de rust, ze gingen effe het strand ophogen, heerlijk hoor, en het weer zat ook niet mee…de monster hadden ze ook maling aan dus ik heb hem maar niet losgelaten
Slecht weer tja wat moet je dan…
…dan ga je maar winkelen, mooie jasjes voor de baas(had ik wel nodig ook!!).
En tijdens het winkelen kom ik dit tegen is dat lelijk, dat is pas echt een monster!!
Weer een dag regen, lekker hoor, nou dan gaan we maar lekker koken…en lekker eten, de seiko blijkt ook hier robuust te zijn, hij is kook proof!! (lijkt wel reklame voor monsterwatches dit, heb geen aandelen hoor)
Ik had lekker wat leesvoer mee, mooi hoor zo’n Omega 300m
De Seiko Monster blijkt dus de ideale vakantie maat te zijn, hij is rubuust, kan tegen wild eten en bier drinken Echt een toppertje uit de horloge doos!
Ondanks het weer een leuke vankantie gehad, als iemand nog een Rolex zoekt in Tarregonna waren de Rolex horloges Met 50% in de aanbieding, maar het waren wel optimistische prijskaartjes, een Rolex turn o graph voor 4800 leek me geen slechte prijs, maar ja voor mij te duur, wel een erg mooi horloge, en bij een AD natuurlijk he, heb het niet over Trolex ;), bij de el corte ingles kan je ook leuk horloges shoppen trouwens, ook de afdeling horloge dozen is ronduit groot te noemen, heb ook nog bijna een horloge gekocht, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan, puur omdat ik het merk niet kon, en ik echt niks met mobiel internet kan, dus kon ook niks uitzoeken…
Zo en dan ga ik nu wachten op jullie vakantie horloge foto’s, zijn vast mensen die dit veel leuker kunnen dan ik