Mijn betrouwbare vakantie maatje mee op reis ;)

Ik ben net terug van vakantie, en natuurlijk stond ik voor de keuze welk horloge het moest worden, na veel wikken en wegen gekozen voor mijn minst waardevolle flink geleefde maar nog steeds geliefde Seiko black Monster, het was de bedoeling om er een hele reportage van te maken, zoals ik hier ookal eens had gezien van Maarten, die zijn horloge toonde met foto’s van de dagelijkse dingen zoals het fietsen naar het werk enz enz(vond ik erg leuk om te lezen toen), maar ik ben af en toe vergeten foto’s te maken, dus ik kan er geen mooi verhaal van breien helaas, maar ik probeer er nog wat van te maken :slight_smile:

De reis ging naar Spanje, met een tussenstop in Frankrijk, denk dat ik volgend jaar lekker in Frankrijk blijf hangen :wink:

(ontbrekende foto hier inbeeelden)

Hierboven hoort een foto van mijn autostuur, beeld maar het volgende in: een Seiko monster een auto stuur en een teller die op 140 staat ongeveer. (en ik zag dat 2 maal 8 uur ongeveer :wink: )

Daar zijn we dan, lekker in Frankrijk, de tussenstop is goed gekozen een mooie lokatie, zeker voor mij want het hotel (of hoe je het ook noemen wil) stond strak langs de Saonne, en aangezien ik een sportvisser ben kon ik me hier prima vermaken;)

Mooie ruime kamer, dit is meteen al vakantie!

Na het vissen was het tijd voor de belangrijke dingen in het leven…

Daarna volgde er weer iets wat niet mag ontbreken in de vakantie, lekker eten, en dit was lekker joh, ik ben als een gek tekeer gegaan met eten, en de Seiko kon het zoals ik al verwachten prima aan, en liep nog perfect na al dat eet geweld van de baas :wink:

Gijs mijn trouwe hond was natuurlijk ook mee, de Seiko is ook dog proof!

Nog even relaxen na het onbijt, om vervolgens weer uren in de auto te zitten…

Uren later zie ik en mister Seiko dan eindelijk dit… heerlijk rust…daar waren we aan toe zeg…

En toen…

Tja toen was het gedaan met met de rust, ze gingen effe het strand ophogen, heerlijk hoor, en het weer zat ook niet mee…de monster hadden ze ook maling aan dus ik heb hem maar niet losgelaten :wink:

Slecht weer tja wat moet je dan…

…dan ga je maar winkelen, mooie jasjes voor de baas(had ik wel nodig ook!!).

En tijdens het winkelen kom ik dit tegen is dat lelijk, dat is pas echt een monster!!

Weer een dag regen, lekker hoor, nou dan gaan we maar lekker koken…en lekker eten, de seiko blijkt ook hier robuust te zijn, hij is kook proof!! (lijkt wel reklame voor monsterwatches dit, heb geen aandelen hoor)

Ik had lekker wat leesvoer mee, mooi hoor zo’n Omega 300m :wink:

De Seiko Monster blijkt dus de ideale vakantie maat te zijn, hij is rubuust, kan tegen wild eten en bier drinken :wink: Echt een toppertje uit de horloge doos!

Ondanks het weer een leuke vankantie gehad, als iemand nog een Rolex zoekt in Tarregonna waren de Rolex horloges Met 50% in de aanbieding, maar het waren wel optimistische prijskaartjes, een Rolex turn o graph voor 4800 leek me geen slechte prijs, maar ja voor mij te duur, wel een erg mooi horloge, en bij een AD natuurlijk he, heb het niet over Trolex ;), bij de el corte ingles kan je ook leuk horloges shoppen trouwens, ook de afdeling horloge dozen is ronduit groot te noemen, heb ook nog bijna een horloge gekocht, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan, puur omdat ik het merk niet kon, en ik echt niks met mobiel internet kan, dus kon ook niks uitzoeken…

Zo en dan ga ik nu wachten op jullie vakantie horloge foto’s, zijn vast mensen die dit veel leuker kunnen dan ik :wink:

Top verslag hoor. Naast de mooie horlogeplaatjes kreeg ik er ook een gillende honger en dorst van. :wink:

Leuk! :slight_smile:

Mijn beste,

Mijn complimenten voor dit energieke vakantie verslag.
Deze goed geluimde beelden laten ons zien dat jij en jou ‘Monster’ een onafscheidelijk duo vormen.
Een duo dat de wisseling der getijden, met verve trotseert!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Leuk verhaal Floris!

Dank Floris, ik heb je verslag met plezier gelezen! (tu)

Was leuk om te lezen.
Als ik er aan denk, maak ik er misschien een komend weekend…

Leuk verhaal en petje af voor de vrolijke toonzetting.
Menigeen zou dat niet lukken, met bewolking, regen en bulldozers voor het raam.
Hulde!

Leuk zo’n fotoverslag Floris! Je Monster heeft heel wat meegemaakt (en jij dus ook).

Bedankt voor de reactie’s, neem aan dat de meeste nog op vakantie gaan, dus zet hem op!

Wat het weer betreft, we waren er toch dus we moesten er maar het beste van maken, heb van de 2 weken 4 a 5 goede dagen gehad, en tja het hadden ook 2 dagen zon kunnen zijn :wink: dus zo slecht was het toch niet!

Kwam deze nog tegen, wat een horloges op deze afdeling van el corte ingles, waarom ik nou precies hier een foto maakte(ze verkopen daar namelijk veel mooier spul), ik bedacht me ineens snel ff een foto maken, me vrouw was al onderweg naar de schoenenafdeling namelijk :wink:

Het horloge wat ik bijna gekocht had was een Mondia diver 500m automatic, schijnt Swis made te zijn, maar de loep vergrote niks, en hij woog niks, dus ik durfde het niet aan, was wel een mooie doos met 2 extra banden en dat voor 250 euro, o en Jaguar horloges vielen mij ook niet tegen, maar ja wat moet je nou met een Jaguar horloge als je geen Jaguar automobiel hebt?

floris Schreef:

… maar ja wat moet je nou met een Jaguar horloge als je geen Jaguar automobiel hebt?

Er zijn ook Jaguar schoenen. Best goed en in elk geval betaalbaarder dan een Jaguar auto.

Leuk vakantiehorlogeverhaal - voor zover ik nog geen zin had in vakantie is dat er nu wel gekomen.

Leuk verhaal. En ik heb je gemist man. Rustig op Facebook…:smiley:

Erg leuk om te lezen en om naar te kijken (tu)

Bedankt voor het vakantie verhaal.
Je hebt mijn regenachtige dag een beetje opgebeurd!:)-D

Leuke topic Floris, verheugd me de komende tijd i.i.g. op de wildste vakantie verhalen en natuurlijk foto’s.
Dus zal mij benieuwen wie de volgende post plaatst.

Leuk reisverslag :slight_smile:

floris Schreef:

Kwam deze nog tegen, wat een horloges op deze
afdeling van el corte ingles, waarom ik nou
precies hier een foto maakte(ze verkopen daar
namelijk veel mooier spul)

Wel, ik vind jouw klokje het leukst van de hele meute.

Bedankt voor de reactie’s, en graag gedaan :wink: Maarten het was al meer mensen opgevallen dat ik weg was, vind het maar irritant dus ik ga minder aktief doen op facebook :wink:

Vandaag zijn broer om de oranje monster, zijn echt prettige horloges dit vind ik!

Nou misschien een nieuwe trend gestart hier, we gaan het zien :wink:

Leuk verslag om te lezen en te kijken.
Nu wordt het tijd dat mijn stalen band voor het Monster krijg, zeker als ik zo die foto’s zie(tu)

daviee28 Schreef:

Leuk verslag om te lezen en te kijken.
Nu wordt het tijd dat mijn stalen band voor het
Monster krijg, zeker als ik zo die foto’s zie(tu)

Ja is zeker een fijne band, deze zwarte kwam ook op rubber, en vind het voor de look van het horloge echt een upgrade ipv rubber, wil er ook wel eens leer op proberen trouwens, vind leren bandjes altijd wel prettig, behalve dan als het bloedheet is, maar dat gebeurd zo te zien dit jaar toch niet meer in Nederland :wink: