Mijn beurt om me ook eens een keer voor te stellen

Hartelijk welkom op dit forum en van harte met je nieuwe aanwinst en alles waarmee ik je kan feliciteren wat je naar dit horloge heeft gebracht :wink:

Leuke introductie en we zien je NA topic zonder stickers tegemoet en dan feliciteer ik je pas met je verjaardag. Mooie keuze hoor en heel stoer dat je gewoon hesalite hebt genomen dat is +1

1 like

Daar hangt wel meteen een budget aan want alleen kijken is niks en doen kost poen :joy::sunglasses:

1 like

Kijk, nu begin ik ineens zin te krijgen in mijn 40e
Verjaardag. Zag er eerst tegen op maar besef nu dat het de ideale gelegenheid is om een mooi horloge aan te schaffen!

2 likes

Zolang mijn dochters nog niet paardrijden heb ik nog wat ruimte in het budget… Ik hoop van ganser harte dat ik het niet alleen bij kijken ga houden

1 like

Ruimhartig, ik doe het ervoor! Normaal gesproken noemen ze me langdradig…

1 like

Welkom!

1 like

Dat hoop ik ook voor je en ik wens je dan ook nog vele plezante aankopen toe :slight_smile:
Alleen kijken is onmogelijk, zeker als er middelen zijn en de aandrang tot aanschaf van “iets” nieuws :wink:

Schijnen wel meer mensen hier te hebben en er is een behandeling voor. Zo is @jeroenderee hiervoor behandeld en genezen verklaard. Hij kan je zelf vertellen hoe hij het afgelopen uur heeft ervaren zonder een aan- of verkoop :joy::joy::joy:

Geintje hoor, wij kunnen je hier echt niet van af helpen. Wat voor duiker zoek je? Maat, budget en wat heb je al op het oog?

1 like

Welkom Guido!
Veel plezier hier😊

:joy::joy:

1 like

Ik laat me graag lekker maken met al het moois dat langskomt. De verzamelaar in mij gaat het zwaar krijgen denk ik :zipper_mouth_face:

Vooralsnog lijkt de nieuwe Seamaster me wel wat en stiekem hoop ik ook op een Tudor BB58 in het blauw.
De ervaring leert me alleen dat mijn voorkeur om de week kan verschillen…

1 like

Of had ik een verkeerde timing en is er het afgelopen toch een deal geweest?
Was een gokje :joy:

Nee het is stil!

1 like

Geweldig doorzettingsvermogen, maar vrijdag een groot feest dus! Geweldig mooie klok! Welkom en uiteraard veel draag plezier. :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like
1 like

Welkom op HF en gefeliciteerd met je 40e verjaardag, dus zo’n 20 jaar jonger dan de eerste Speedmaster, welke overigens een prachtige tijdloze keuze is😀. Veel plezier hier!

1 like

Welkom hier en een hele mooie keuze, leuke post :+1:

1 like

Welkom

1 like

Hij is voor het eerst met het baasje mee. Dat bevalt het baasje in ieder geval prima!

Goed weekend allen.

1 like

Volgens mij ben je jarig vandaag! Van Harte hoor! :birthday: alsnog welkom op het forum en geweldig Horloge! Smakelijk eten en gezellige avond gewenst.

1 like