Mijn bezoek aan Omega (met erg veel foto's)

Vorig jaar heb ik met veel geluk een prijsvraag van Watching gewonnen waardoor ik een bezoek aan Omega mocht brengen. Het was erg indrukwekkend, een aantal van jullie zullen het in de Watching hebben gelezen. Maar de foto’s die ik gemaakt heb heb ik nooit gepost! Schande, ik ben net aan de slag gegaan en alle foto’s in een keer fors kunnen verkleinen (door ze aan mezelf te mailen en de optie verkleind versturen te gebruiken). Sommige foto’s zouden wel groter gebleven mogen zijn, veel foto’s ook wat scherper maar het licht en glas was niet optimaal voor foto’s. Vooral in het museum (wat echt een aanrader is, mocht je een keer in de buurt van Biel zijn!).

Rest mij Watching en Omega nog maar eens heeeel erg hartelijk te danken. Mocht je vragen over een foto hebben, stel ze dan gerust, hierbij de foto’s!

Moet vast een geweldige ervaring geweest zijn!Henrik bedankt voor het delen van de foto,s met ons.

Gr Dennis:)

WOW

Wat een blik achter de schermen.

.357 magnum

Zo, dat waren even wat foto’s. Om ze klein te maken zijn er veel gratis programmatjes te downloaden.

Leuke rapportage, ook leuk om te zien dat er ook een oud exemplaar in de vitrine ligt die ik ook heb.

1 woord: WOW!

Mijn beste,

Ik heb er geen woorden voor, dus ook maar: WOW!!

Doch ik heb wel een vraag. Waar dient die revolver voor, misschien als startschot voor tijdmetingen??

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooie foto’s, Henrik!! (tu)
Ik ben in mei 2003 ook in het Omega Museum geweest en heb er mijn ogen uit gekeken! Het is inderdaad een aanrader, zelfs voor wie geen uitgesproken Omega-liefhebber is.

Prachtige reportage Henrik.
Gelukkig heb je extra veel zakhorloges gefotograveerd.
Bedankt voor de mooie foto’s.
Groet Chris

Leuk om mijn Marine Chronometer en mijn “Albatros” eens in een glazen kastje te zien ! :smiley:
Bedankt voor de mooie foto-reportage, Henrik.
Echt leuk en interessant om eens te zien. (tu)

Te gek Henrik! Mooie foto’s.

Weet me nog wel te herinneren dat ik een paar maanden terug (voordat ik lid werd van 't forum) iets las over iemand die de firma mocht bezoeken. Weet even niet meer welk blad dat was.

Gave foto’s. Ik heb het er nog regelmatig over met Pascal en Marcel.
We zijn trouwens op zoek naar een nieuwe Ron :wink:

Precies. Ze hebben een heel stuk aan tijdmeting in sport gewijd.

Waar is Ron naartoe dan?

Wauw… Dat moet een prachtige ervaring zijn geweest.
Bedankt voor de uitgebreide foto reportage.

Hele mooie serie foto’s!!

Ik zie op een aantal foto’s dat men bezig is met het maken / openen / schoonmaken van een horloge. Het lijkt me super zwaar om op deze manier te werken (stoel laag en tafel op schouderhoogte).

Reden daarvoor is, dat men geen onderdelen weg kan blazen door te ademen.

Erg mooi om te zien. Fijn dat je de moeite hebt genomen dit allemaal te plaatsen. (tu)
Toch maar een keer zorgen dat ik in de buurt kom!

Groeten,

Martin

Mooie fotoreportage.

En vanwaar dat “veel geluk”

prachtig henrik thanks for shearing gr hans

Prachtige reportage ,Henrik.!!
Zelfs als fervent Breitling fan ben ik toch gecharmeerd van al die mooie Omega’s.
Het moet een hele belevenis zijn geweest om dit te mogen meemaken.
In een woord…TE GEK…