Mijn bezoekje aan W&V

Net bij Wesselink & Vreeker geweest.
Werd heel vriendelijk geholpen. Met interesse wilde de horlogemaker mijn horloges openen en uitleg geven over het uurwerk!
Ook al zijn het 9 van mijn vintage Invicta horloges. :sweat_smile:

Ik heb ook nog een aantal leuke foto’s van het binnenwerk kunnen maken.
Uiteindelijk heb ik een horlogeband gekocht voor mijn Invicta Royal Marine. Heb mijn Omega Geneve gebracht voor onderhoudsbeurt, nieuw plexiglas en Omega bandje en een Invicta Incabloc die ik van een forumlid heb overgenomen ingeleverd voor nieuwe lume en schoonmaakbeurt van wijzers.

6 likes

8 likes

Croco gekocht

7 likes

Nog een aantal horloges die open gingen.

7 likes

Ben heel erg tevreden tot nu toe.

8 likes

Zo te zien heb je je vermaakt!! :+1:
Volgende keer wellicht met de videocamera voor op je Youtube kanaal?

Leuke Inivicta. Die croco staat hem goed, mooie combi.

Zou ik idd kunnen doen. Je brengt mij op goede ideeën.
:innocent:

1 like

W&V is top inderdaad. Leuke uurwerkfoto’s :slight_smile:

Mooi man, sjiek die croco op de Royal Marine! :slight_smile: Is er een naam voor die wijzers? Ik zou het een kruising tussen stick en dauphine noemen maar ik vind ze vet, mooier dan de lumesticks van een DateJust uit de jaren '70.

Heb je nog bruine bandjes gekeken met de Omega? Of komt dat na de serivce? Ik zou het tof vinden te zien hoe je daarmee gevaren bent :relaxed: edit: ik zie dat te snel probeerde te lezen en dat er een Omega-bandje in de pijplijn is, ik ben benieuwd :slight_smile:

1 like

Bandje komt na de service. Vind die glanzende wijzers in combinatie met de glimmende wijzerplaat heel gaaf.

1 like

Dat dus, ik ga heel lekker op die sunburst, en op de combinatie met die wijzers. Dank voor het delen :slight_smile:

1 like