Prima resultaat “voor een Chinees”
Om de pols is het formaat voor mij met 18cm eigenlijk perfect, geen gaten tussen pols en lugs en de kunstof band is net zo fijn als die van m’n Garmin.
Het tourbillon zelf is wel heel gaaf hoor om te zien hoor……en horen ook want hij is niet een van de stilste!
Minpuntjes behoren ook benoemd te worden en dat zijn de wijzers in dit geval, mooi open zodat je het uurwerk goed kunt zien, maar dat is helemaal niet nodig en ik ga daar dan ook andere op plaatsen, ook goudkleurig, maar dan dicht en lumen.
Nou ik heb jullie weer genoeg verveeld dus fijn weekend allemaal
Dank je, de keuze was wat beperkt wat tourbillon betreft.
Een Zwitsers bekender merk kan ik niet betalen maar dit alternatief past goed bij mij. Sportief maar dan met een technisch hoogstandje erin.
Ennnn en dat betaalbaar
Als alleen het open karakter van de wijzers je tegenstaat kun je die natuurlijk ook gewoon dicht laten lumen hè? Dat is niet zo ingewikkeld.
Dan hou je wel de originele wijzers erin.
Dat is zeker een optie, ik heb nog blauwe lumen en groen ook trouwens.
Blauw zit er nu op de tips, ik ga eerst eens een maandje aankijken en dan beslissen.
Gefeliciteerd, wat voor uurwerk zit hier in, weet je dat? Kijk zelf ook wel eens naar bv Sugess, maar met 650 euro wel echt te duur voor een gokje en bovendien allemaal net aan de grote kant qua diameter.
Het is een “inhouse” a9001 uurwerk,…messcherp bij aankomst, hoe het zich houdt komende tijd gaat blijken maar er is me verteld dat ze goed blijven lopen.
Klopt het is een flink bedrag, mijn reden is de tourbillon en de sportieve stijl geweest…en zoals ik al typte ik heb er wel even na moeten denken en vooralsnog geen seconde spijt