Hallo iedereen.
Een tijd geleden zat ik nog regelmatig op dit forum maar ik ben ff een tijdje heel druk geweest met andere dingen dan horloges.
Sinds kort zit ik af en toe zo weer eens te lezen en heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd want die was ik vergeten. (stomstomstom hahahaha)
Ik merk dat het een stuk drukker is geworden hier !
Leuk: hoe meer zielen…
Voor diegene die mij niet meer kunnen herinneren (en dat zal bijna iedereen zijn); ik ben liefhebber van horloges ( DUH !) en “verzamelaar” maar dan van horloges van het goedkopere soort. (sorry…budget schiet wat tekort.:))
En ik wil me/ben me aan het toeleggen op het verzamelen van reclameklokkies.
Een hele tijd geleden was er een topic genaamd "bikkelklokkie"
hierin werd gevraagd wat ieders "bikkelklokkie"was ; een horloge die het eigenlijk altijd en overal doet en uithoud en die je altijd draagt.
ik zei toen dat dat mijn Alpha basic was maar dat ik sinds kort trotse eigenaar geworden was van een Christopher Ward Kingfisher Pro en dat dat hem wel eens zou kunnen gaan worden.
Ik kan jullie zeggen : dat ís hem geworden !
Wat een fantastisch horloge !
Altijd en overal om (24/7) en hij ziet er nog steeds fantastisch uit !!!
Helaas; de batterij was op een gegeven moment op…CRISIS! hahaha
Gemaild met CW en ik kon hem opsturen en ze hebben de batterij kostenloos voor me vervangen.
Fantastische service bij die lui !!
Alles keurig continue via de mail afgesproken en bevestigd…klasse!
IK BEN ZO BLIJ DAT IK HEM TERUG HEB !
Bij mijn eerste introductie hier werd me heel vaak gevraagd om foto’s maar die had ik toen niet. Inmiddels ben ik wel in het bezit van een goede camera dus binnenkort zal ik m’n klokkies eens ff opknappen en op de foto zetten ! ( met behulp van mcfr) (toch? )
Is een heel verhaal maar zo weten jullie in ieder geval (weer) wie er af en toe post/reageert !
Carpe Diem,Marc