Mijn collectie nu, een soort van update

Ik heb mijncollectie een beetje uitgedund en vandaag een heleboel foto´s gemaakt en maar een paar die een beetje duidelijk zijn, echt moeilijk om een mooie foto van een horloge te maken.

Ik heb verkocht een Laco en een Vintage Zodiac en wat ander spul wat ik nooit droeg, en dit is er nog over!

De kroon van de collectie is toch nog steeds de malvern, ik heb hem nu met stalen band en als extra een krokodil die niet bijt, dit horloge doe ik nooit weg, het is dan het horloge wat ik droeg op onze bruiloft.

De bulova loopt nog steeds niet, maar dat regel ik ooit wel een keertje, de monster en de tissot zijn mijn daily beaters, en de Blyssa draag ik zo nu en dan tussendoor.

Met deze horloges ga ik het nu een poos doen, denk niet dat er nog veel bijkomt behalve een keer een super droom horloge (hoop ik).

Leuk doosje hoor, veel draagplezier.

Groet,

Frank

Ja maar het gaat toch niet om het doosje :wink:

Mooi stel zo. Goed om te lezen dat er ook een boel plezier kan uitgaan van een relatief kleine collectie met horloges met veel (emotionele) waarde. Kwaliteit boven kwantiteit, ik ben helemaal voor!

Veel draagplezier,
Tobias

Klein maar fijn(tu) Zoals gezegd: het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit en… het aller belangrijkste is dat je er zélf plezier aan beleeft, dáár gaat het om:)
Leuk dat je ons de collectie laat zien!

Leuke collectie! Geniet ervan! (tu)

Een leuke verzameling. Je hebt een hoop bandjes bij die Christopher Ward. En ik vind het doosje ook erg mooi.
Zeg, die Bulova is een AP Royal Oak look-alike. Nooit geweten dat die er waren.

Veel plezier met je collectie!

Mooie collectie Floris(tu)
What else do you need!!!

Gr Dennis.

Mijn beste,

Mijn complimenten voor deze horlogecollectie.
Een collectie met de nodige grandeur. Er gaat een verfijnde smaak vanuit. Een smaak met gevoel voor de klassieke schoonheid, de schoonheid van een horloge pur sang.
Van de Christopher Ward ben ik in deze het meest gecharmeerd. Doch ook de pientere Tissot T-Touch kan mij bekoren voor al die momenten dat ik de tijd in optima forma wil kunnen aflezen.

Veel genot bij het koesteren van deze zorgvuldig samengestelde horlogeverzameling.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

ziet er goed uit…en geinige bulova

Zoals al eerder gezegt, wat kunt u altijd leuk reageren !!

Bedankt.

Ja dit is het alternatief voor de royal oak, je hebt ze ook met automaat maar je komt ze niet vaak tegen, jammer dat ik problemen heb met het horloge maar ik ga hem wel een keer laten repareren, ik ben overigens niet de enige op het forum met een Bulova òak`!

floris Schreef:

Zoals al eerder gezegt, wat kunt u altijd leuk
reageren !!

Bedankt.

Mijn beste Floris,

In de geest van het ware horloge-saamhorigheidsgevoel.

“Mijn dank“.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mooi collectie hoor! En die Glyssa heeft werkelijk een prachtige band, om te zien!

Opdakje Schreef:

Mooi collectie hoor! En die Glyssa heeft werkelijk
een prachtige band, om te zien!

Het is zoals je zegt een mooie band om te zien, maar hij epileerd ook uitstekend :smiley:

Het is trouwens Blyssa, nog steeds blij dat ik dit horloge van een mede forum lid heb over genomen!

Pardon, dat bedoelde ik natuurlijk ook Blyssa :wink: Tja van dat epileren heb ik ook wel eens last. Behoorlijk harige polsen. Maar dan zorg ik ervoor dat ik een horloge heb die wat losser zit en die roteer ik dan een aantal malen. Een beetje het nieuwe epileren :slight_smile:

De band doet me erg denken aan een Speedmaster band (Y)

Sterker nog, ondanks dat ik nog nooit van Blyssa had gehoord, vindt ik dat het mooiste horloge uit je collectie.

De rest is ook niets mis mee, en de Tissot vind ik ook “leuk” , maar de Blyssa is simpelweg chique.

Veel plezier ermee

Ook toevallig ik heb hem vandaag om, en dan krijg ik ook nog een compliment hier!

Mooie verzameling heb je daar ik vind de Cristopher Ward de mooiste ik heb zelf de c3-swkr en ben nu een aan het denken om de c8 te gaan kopen

gr Pieter