Bedankt voor alle leuke reacties! Persoonlijk heb ik de wens om nog eens een mooie Rolex te bezitten en zou ik graag een Riseman willen (onder andere vanwege het snowboarden ivm hoogtemeter, etc.). En voor de rest zie ik wel wat er op mijn weg komt. Tijd genoeg
@floris: Ja, die Omega draag ik op dit moment ook het meest. Alleen met werken draag ik de Casio. De overige horloges leiden op dit moment een zeer rustig leven
@Thehaguedragon: Haha, dat zag ik inderdaad pas toen ik die foto hier plaatste. Tijdens het maken van de foto’s had ik meer aandacht om zo min mogelijk reflecties en toch een zo goed mogelijk licht te krijgen. Dat heeft me al veel tijd en moeite gekost.
@vouwfietser: geen idee of die visjes iets betekenen. Ik vind het sowieso vreemd, want op de verschillende Elka horloges, kom ik ook steeds verschillende logo’s tegen. Ik heb voor deze Elka gekozen, omdat deze ooit is uitgegeven aan een jubilaris van destijds de Staatsmijnen. En wat vroeger de Staatsmijnen was, is nu mijn huidige werkgever, DSM.