Mijn collectie

Edit (topic mag weg)

Indrukwekkende verzameling. Zeer divers.:~

Gr,

L.R.

Leuke collectie. behalve de zakhorloges want daar heb ik niet mee. :slight_smile:

Het zou leuk zijn als de rest hier ook zijn huidige collectie laat zien. :stuck_out_tongue:

Echter, ik blijf het nog steeds niet snappen wat men met heel veel horloges moet. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het mooie horloges zijn. Het ergste vind ik nog dat sommigen, no offence to El P., naar de bank moeten om een horloge te kunnen wisselen. Ik snap wel de reden daarvoor, maar ik zou het erg klote vinden om altijd naar de bank te moeten gaan voor een horlogewissel.

Horloges verzamelen is gewoon een soort tik geworden. Ik draag ze bijna allemaal.
Sommige gaan echter wel uit mijn verzameling denk ik. Wil wel een beetje inkorten.

Mijn huidige collectie…

goed begin :wink:

Ik denk dat mensen niet echt op mijn collectie zitten te wachten dus dit topic mag dicht.

Jammer…

Hoezo? Wat is er mis met je collectie? Je hebt het pas een kwartier geleden geplaatst joh. :slight_smile:

Huh? Verwacht je 200 reacties binnen een uur of zo?

Er is niets mis met me collectie hoor. In tegendeel ben er zeer blij mee.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ja ik zat al te twjfelen of mensen wel hun collectie hier zouden laten zien. Maar nu ik het zelf heb gedaan ben ik achteraf (nu dus) gaan twijfelen of mensen dit wel fijn vinden.

Dus slotje aub

Daar gaat het juist om, er is helemaal niets mis mee. Had het dan gewoon laten staan. Voora; je Zenith’s zijn super. :slight_smile:

Dank je. Maar het gaat ook niet om de horloges zelf. Lees mijn laatste bericht.

Verder kan hier een slotje op

Welke verzameling? Ben benieuwd.

meziya Schreef:

Ja ik zat al te twjfelen of mensen wel hun
collectie hier zouden laten zien. Maar nu ik het
zelf heb gedaan ben ik achteraf (nu dus) gaan
twijfelen of mensen dit wel fijn vinden.

Dus slotje aub

Tuurlijk vinden mensen dat fijn. Iedereen hier is gek van horloges en zien dus graag plaatjes…

Echt een reactie van een 50-plusser.
200 reacties binnen een kwartier Hans, dat is 2011;):wink:

hcptdg Schreef:

Huh? Verwacht je 200 reacties binnen een uur of
zo?

:smiley:

louis Schreef:

Echt een reactie van een 50-plusser.
200 reacties binnen een kwartier Hans, dat is
2011;):wink:

hcptdg Schreef:

Huh? Verwacht je 200 reacties binnen een uur of
zo?

Jammer hoor. Ik denk te gaan genieten is er niks te zien.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.