Mijn Collectie

Hierbij enkele foto’s van mijn huidige collectie. Een mooie overzichtsfoto en enkele wrist-shots. Bedankt voor het kijken. :smiley:

Hier eerst 3 nieuwe aanwinsten van de afgelopen maand:

Swatch Once-Again

Citizen Automatic

Q&Q Automatic

En hier de horloge’s die ik al had:

Bedankt voor het kijken! (tu)

I like your Swatch, mooie collecte hoor!

Mooie uiteenlopende collectie!

Groet,

Paul
Leeuwarden

Mmmm, die Guess?

Prachtige collectie met een mooie horlogekist (tu)

Leuke collectie JW, maar je hebt echt zo’n mooie horloges gehad. Jammer dat die allemaal weer zijn verkocht.

De Guess en Q&Q (was een mooie tv serie) kunnen mij niet zo bekoren. De Tissot is natuurlijk favoriet. En een mooie kist. (tu)

Tom Koerts Schreef:

Leuke collectie JW, maar je hebt echt zo’n mooie
horloges gehad. Jammer dat die allemaal weer zijn
verkocht.

Zo uit het lange termijn geheugen:
Minerva
Christian van der Klaauw
JLC?
Rolex
Nomos
etc.
etc.

Jammer, jammer, jammer… Hans

hcptdg Schreef:

Tom Koerts Schreef:


Leuke collectie JW, maar je hebt echt zo’n
mooie
horloges gehad. Jammer dat die allemaal weer
zijn
verkocht.

Zo uit het lange termijn geheugen:
Minerva
Christian van der Klaauw
JLC?
Rolex
Nomos
etc.
etc.

Jammer, jammer, jammer… Hans

Dat mag zeker een kaalslag genoemd worden. Zeer jammer id.

Dat viel me ook op JW… Het is waar je voor kiest natuurlijk. Ik zou dan voor één topper gaan. Maar gevarieerd is het zeker :slight_smile:

Gr Ron

leuke collectie, naar mijn idee wel horloges waar je plezier van zult beleven. Horloges die wel veel waar voor hun geld bieden, dat is dan van dure merken niet altijd te zeggen. Neem nu je Q&Q, ( ik vind hem niet zo mooi ) dat is een sub merk van citizen, dus met het uurwerk zit het zeker wel goed. Hij zal niet duur zijn geweest en dat lijkt mij ook wel voldoening geven. Om een goed mechanisch horloge te hebben voor weinig geld.

Verder vind ik de ancre een mooi horloge!

Een leuke collectie in een leuke kist.
Zelf geef ik niet zo om ‘namen’. Het gaat er om waar je zelf een binding mee hebt, een mooie herinnering of iets dergelijks. Zo kan een quartz van een paar tientjes meer waarde voor je hebben dan een dure rolex.

Heb je die kist trouwens op de afgelopen rikketik gekocht? Ik heb dezelfde :slight_smile:

Groeten,

Martin

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Martin: kistje komt idd van de Rikketik, alleen deze heb ik al een tijdje, jaartje nu zo ongeveer. Hij bevalt nog steeds erg goed.

Leuke collectie, JW. De Ancre, Tissot en Seiko spreken mij het meeste aan, maar het belangrijkste is het gevoel wat je er zelf bij hebt!
Af en toe moet je prioriteiten stellen: misschien komen die top-merken wel weer eens terug in je collectie. :wink:

Hey J-W!

Leuke collectie, lekker makkelijke horloges! Die Seiko blijft eigenlijk wel mooi he!? Jammer dat ik 'm weg heb gedaan eigenlijk…
Ik zal mijn collectie binnekort ook eens online gooien.

Ciao!

Mijn beste,

Ziet er mooi uit deze met zorg samengestelde horlogecollectie.
Een horlogecollectie welke een ruime diversiteit ten toon spreid.
De ‘Tissot’ kan mij het meest bekoren en dat ‘Guess’ horloge vind ik maar en vreemde eend in de bijt. :wink:

Orologio Signaturis Temporis