Mijn Crepas L'Ocean #Fotoverslag

Deze beauty had ik hier nog niet voorgesteld. Al een week in mijn bezit en het is een genot! :sunny:

Denk je na jaren van horloges verzamelen dat je alles hebt gezien. Totdat je een microbrand als Crepas aanschaft. Elk jaar brengen ze 1 of 2 modellen in beperkte oplage uit. Standaard uitverkocht.

Ik ging een keer bij HF collega @watchagain op bezoek en zag voor het eerst zijn Crepas. Een merk dat ik nog niet echt goed kende, maar weleens voorbij zag komen op Facebook. Mijn hartslag ging direct omhoog. :heart_eyes: What a beauty! Zie hier: Wie hebben er hier allemaal een Crepas!

Kennen jullie de oude tekenfilm Sport Billy nog? De leden van eind 30 jr en ouder vast nog wel. Die Sport Billy toverde ook van alles uit zijn koffer :alien:

Crepas heeft enorm zijn best gedaan. Een koffer van een koffer met van alles erin: 3 rubberenbanden, staal, Nato, diverse tools, doekjes, zwarte bezel en dial. Moet niet gekker worden. Zo veel dat ik vast iets vergeten ben.

Internetfoto

Als ik bouwvakker was dan ging deze mee naar het werk. Werkelijk verbluffend wat zij er allemaal bij doen.

Okay, laten we onze blue beauty even netjes voorstellen: maak kennis met nummer 46 van de 313 Crepas L’Ocean (limited) watches. Wereldwijd uitverkocht, maar soms kun je ze nog vinden met hulp van handige HF Leden. Thanks @anon50762135EV :raised_hands:

Mijn voorkeur gaat uit naar een stalenband, maar met deze heb ik geen 100% klik. De sluiting (a la MM300 stijl) is helemaal geweldig! Ach … staat wel goed bij het stappen

Ik ben niet een echte bierdrinker, maar op zijn tijd met een bbq altijd goed. Voor de echte bierliefhebbers … sorry voor mijn slechte bierkeuze :stuck_out_tongue:

Op rubber (met echte vanillegeur) natuurlijk HELEMAAL THE BOMB

VerDOMED mooi

What a ‘wrist presence

Het is dat ik het niet aandurf, maar anders had ik ook nog de dial en bezel verwisseld. Je krijgt er ook een zwarte bezel-dial en rubberband bij. Ach op internet genoeg foto’s


Wellicht toch een keer zo’n mooie Crepas Meshband zoeken om het helemaal compleet te maken.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

21 likes

Mooi voorstel topic! Geniet van deze prachtige klok Gio!

1 like

PRACHTIG!!

Bedoelde je nou dat er, naaste de blauwe, er OOK nog een zwarte plaat en bezel in zit?!?

Stoere klok. Hoe groot draagt ie?

Grieten Bouke

Klopt @bouke! Geschikt voor een pols van min. 17,5 cm en groter.

Thanks @Candide :smile:

@Sprinter, mooi verslag weer van een prachtige klok. :+1:

1 like

Top klok Gio, blijft echt een gaaf merk.

1 like

Mooie aanwinst! En wat een complete koffer is dat zeg! Leuk die extra bezel en dial! En ook mooi de extra schakel om een andere band erop te kunnen zetten!
Ik heb zelf de Borealis Scorpion Fish, wat qua model hetzelfde is ( kroon alleen op 3 ), maar dat vind ik zelf ook fantastisch dragen!
Veel draag en plezier van deze klok gewenst!

1 like

Thanks @NielsV!

Ik moet toegeven dat bij deze de kroon erg onhandig is @GandPuba, gezien het letterlijk tussen de kast en band zit. Een beetje geoefend en inmiddels onder de knie hahaha

Ik was al eerder gecharmeerd van de Crepas L’ocean, bij het zien van de Scorpion Fish met de kroon op 3, was ik al snel verkocht!

Geniet van deze prachtige aanwinst.

Gaaf man! Wat een aparte en stoere klok.
Njoy!

1 like

Mooi, Gio! Crepas is in mijn ogen echt 1 van de Top 3 microbrands, geniet ervan!

1 like

Erg mooi verslag en een prachtige klok. Wat een gave kastvorm heeft deze crepas!

1 like

Eens. En de andere twee Eric? MKII? Helson?

1 like

Mja is ook een beetje zijn nadeel. Doordat hij richting de lugs behoorlijk breed doorloopt niet echt geschikt voor de smallere pols.

1 like

Waardige ZRC hommage. hoewel ik hem (lug-to-lug) mede door de vlakke kast en lugs, fors vind dragen. Hoort uiteraard op de stalen band. De rest kan de vuilnisbak in ;).

Die ZRC hommage is mooier (maar duur en misschien ook te groot).

1 like

Mooi verslag en foto’s, prachtig horloge! De lug-2-lug maat is inderdaad redelijk groot, ik herken het bij het dragen van mijn Borealis Scorpionfish die dezelfde kast heeft. Toch draagt hij best comfortabel, zeker op leer. Mooi bezit zo’n L’Ocean!

1 like

Leuk ding! Proficiat!

1 like

Mooi Gio! Ik heb de mijne weer verkocht, want hij was toch te groot voor mijn pols. Wel slim dat jouw rubberband is ‘aangepast’ voor de kroon; ik heb hem alleen met de adapter ertussen gedragen, en dat vond ik qua comfort niet optimaal. Uiteindelijk heb ik hem op de mesh gehad. Schitterende en prettige combinatie, dus mocht je die kunnen vinden…

Geniet ervan!

1 like