Gister aangeschafte klok brengt geluk!
Nooit meer weg doen!!
Mijn beste,
Chapeau!!
Veel plezier met deze heilzame aanwinst!!
Orologio Signaturis Temporis.
Van harte met je nieuwe aanwinst!
TIP: ik zou het horloge per uur op het forum gaan verhuren, als een soort van alternatieve therapie! Werkt vast !
Mooi hoor, zit er al een tijdje naar te kijken. Ben mijn limited al kwijt maar deze op staal is wel fraai voor een F1 seizoen. Waar aangeschaft als ik vragen mag?
Nee idd, dingen schrijven af als een malle
On-off-topic: Hulde voor Max!
Afschrijven of niet, interesseert me weinig. Het is mijn belevenis en het is een keeper!
Deze stond te koop bij Meents & Bakker aan de Amstelveense weg.
Had van een forumlid een TH Kirium Quarz overgenomen, iets te impulsief eerlijk gezegd. Deze droeg niet lekker en eigenlijk ook te klein voor mijn pols vond ik.
Deze laatste heeft nog even te koop gestaan op het HF maar aangezien dit een copy paste advertentie van mijn kant was werd ie al snel off-line gehaald. Blijkt niet te mogen
Heb de Kirium toen aangeboden bij Burger Juwelier (Maastricht) maar zij hadden geen “baat” bij dit horloge. Jammer want heb daar niet zo lang geleden een behoorlijke uitgave gedaan.
Een mail naar Meents & Bakker werd snel beantwoord en met een redelijk aanbod kan ik zeggen. Dezelfde middag, gisteren , opgehaald.
Het horloge is nog geen jaar oud, de kop er af dus. Maar niet van het horloge want als nieuw (en alles wat er bij hoort)
Volgende week dan maar
De vorige keer dat ik 'm omhad had hij 200 meter geluk…
Gaaf hoor! Dubbelteller👍
Verzekeren…verzegelen…verstoppen.