Mijn derde Seiko

Afgelopen zaterdag van Rob mijn derde Seiko duiker binnengekregen via de postbode.
Na het oranje Monster en het Seiko5 Monster heb ik nu de Atlas aangeschaft.
Mijn dochter vind hem te klein maar mijn zoontje vind hem cool.

Het bandje is mooi mat met een paar glimmende tussenschakeltjes die niet storend zijn. Op de sluiting zijn “maar” twee tussenstanden mogelijk om de band strakker of losser te zetten.

Ik ben blij met deze (met allemaal eigenlijk). (:P)

Op een overleden harddisk

Een paar wristshots

En natuurlijk een pocketshot. Gek dat hij bij deze foto toch groter oogt dan in werkelijkheid.

Thanx for watching…

génag. Mauie klok.Tehring seg

Mijn beste,

Proficiat met deze kloeke alleskunner van Seiko.
Dit kordate ‘vijfje’ is een alliantie van de juiste koers, de juiste dag, de juiste tijd en een diepgang welke jou in de juiste stemming brengt.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze alliantie der tijd!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst! Mooie foto’s ook! Je hebt het Seiko virus inmiddels goed te pakken (of het virus jou:D)

Heel veel draagplezier gewenst!!

Gr Ron

Te klein ?

Nou moe, is net zo groot als een monster, is alleen beschaafder.

Ik denk dat ik je zoontje wel mag :slight_smile:

mooi klokkie.
veel draagplezier, en ik zal eens opletten als ik op de mient in dh ben of ik een meneer zie fietsen met zo.n mooi klokje. dat moet jij haast wel zijn dan:~
mvg arie.

arie Schreef:

mooi klokkie.
veel draagplezier, en ik zal eens opletten als ik
op de mient in dh ben of ik een meneer zie fietsen
met zo.n mooi klokje. dat moet jij haast wel zijn
dan:~
mvg arie.

Grote kans dat ik daar weer trots rondfiets ca 16:20 uur.:smiley: Jammer dat ik vandaag mijn jas aan moet houden, baggerweer…

Mooie klok! helemaal niet te klein hoor, alhoewel jouw pols nog wel een grotere klok zou kunnen verdragen:~ ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.

Vooral op de laatste foto is de verhouding goed te zien hoe het horloge oogt. Zeker niet te klein! van harte hiermee. (tu)

Van harte gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst.Veel draagplezier.

Mvg

Stefan

Prima keuze(tu)
Heb de mijne al weer zo’n anderhalf jaar meen ik(ook van Robbie) en bevalt nog steeds prima!

gr Ron

Hallo Maarten,

Van harte met je derde Seiko!
Mooie stoere klok:~

Ik moet tot november (verjaardag) wachten met een nieuwe klok:(
(Ik heb hem al wel in huis:D)

Veel (draag)plezier toegewenst

Met vriendelijke groet,

Herman

Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Een paar jaar geleden had ik ook deze willen aanschaffen, als dagelijks horloge.
Helaas had robbie409 deze toen niet (meer) op de rikketik liggen.
In arren moede toen ‘maar’ een Seiko 5 Seamaster gekocht. 't Is behelpen, dat wel:D:D