Mijn domein deel 2

De reacties op mijn vorig topic “ Mijn domein” zijn louter positief en dat is meer dan leuk om te ervaren.
Daarvoor lijkt het me nuttig en zeker leuk om elkaars hobby plek te laten zien en op die manier wat van elkaar te leren hoe het misschien nog mooier en vooral beter kan. Ik ben namelijk van mening dat het opbouwen van je hobby plek een groot deel uitmaakt van alles en dit geeft mij in ieder geval een goed gevoel. Wat mij ook goed lijkt is een opsomming te maken van de kosten die je hebt gemaakt puur om inspiratie te geven hoe je een betaalbare hobby plek kan creëren.
Hierbij dan ook mijn opsomming:
Basis bureautje (Marktplaats = mp) 75,= euro
Werkblad en zijkanten ( 19mm multiplex) 2 st 122 x 61 cm. 38,= euro
Verf. 18,= euro
Aan bureau gekoppelde zijtafeltje met poten. 15,= euro
Bureaulampen. 2st van mp 9,= euro
Kleinmateriaal (scharnieren voor armsteun, schroeven e.d.). 10,= euro

Wat betreft gereedschap is aan ieder de keus wat hij hiervoor wil/kan uitgeven en is ook moeilijk in de opsomming te noemen. Wel heb ik geleerd dat met name pincetten en schroevendraaiers je niet voor het goedkope moet gaan want dat is alleen maar teleurstelling.

Ik ben benieuwd of dit idee wordt opgepakt en welke reactie hieruit voortvloeien.
Misschien ter overvloede, maar dit is niet de bedoeling om elkaars ogen uit te steken maar om een ieder te inspireren.

NB: nog even de foto’s van mijn “mijn domein”

20 likes

Passie knalt er vanaf :+1:

1 like

Mooi stekkie zo!

Die microscoop op die arm was ik ook van plan in mijn schuurtje! Zo te zien heb jij een oude lamp gebruikt, ook een idee inderdaad! :+1:

1 like

Supergaaf !

1 like