Mijn domein

Sinds ik mijn nieuwe hobby heb ontdekt is er ook veel gebeurt en heb ik de eerste klokjes met succes een volledige service gegeven. Door te speuren op het internet heb ik veel ideeën opgedaan welke ik samengevoegd heb en daarmee m’n eigen domein heb gecreëerd voor een betaalbaar bedrag (want het is maar hobby moet je weten) Voor wat ik er van heb gemaakt kan ik prima uit de weg hetgeen niet inhoud dat er nog veel wensen zijn maar alles op zijn tijd. Het meeste plezier heb ik overigens gehaald uit het feit dat ik alles zelf gemaakt heb waarvan het werkblad ( met armsteunen ) en de polijst kast wel de leukste waren om te maken. (bijgaand nog wat foto’s)

103 likes

Prachtig gedaan, dikke duim

1 like

Oh wauw dit ziet er echt heel gaaf uit. :+1:t3:

1 like

mooi plekje

1 like

Heel vet gedaan :star_struck:

1 like

Netjes hoor

1 like

Tuurlijk. Wel een tikje uit de hand gelopen zo te zien?! :rofl: …mooie werkplek! :ok_hand:

1 like

Erg mooi gedaan, ziet er professioneel uit, nog heel veel plezier in jouw domein!

1 like

Mijn beste,

“Eigen haard is goud waard”!!
Heerlijk dan ook zo’n comfortabele hobby-corner!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Indrukwekkend :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi stukje huisvlijt! :ok_hand:

1 like

Erg mooi! Zou ik ook wel willen, zo’n werkplekje. Nu moet alles eind van de avond opgeruimd worden in verband met de kinderen. Dat maakt voor mij de stap om “ff na het eten” te beginnen altijd iets lastiger.

ik kan natuurlijk een kind verkopen, dan heb ik een kamer over en wat liquide middelen voor fatsoenlijke spullen :joy:

6 likes

Dat ziet er in ieder geval uit als een ernstig serieuze hobby zo :joy: Vet!

1 like

Heel mooi gedaan.
Veel plezier met je hobby. :+1:

1 like

Hoe gaaf is dat!!

1 like

Prachtig gemaakt Ron! Veel succes en plezier op die heerlijke vierkante meter!

1 like

Top gedaan. Mijn complimenten!

1 like

Geweldig! En wat leuk, dat je het ons laat zien. We lusten er wel pap van.

1 like

Mooi gedaan zeg! Niet doorgeslagen maar gewoon optimale omgeving voor het uitvoeren van een hobby gecreëerd. Super

1 like

Jaloerrrrrrs hier …
Top gedaan

1 like