Mijn duim aan de beheerders van dit forum

Waarschijnlijk Rob van Monsterwatches want die was in den beginne ook heel aktief hier.

1 like

Dankzij de ā€˜transitieā€™ is mā€™n vaste stalker plots verdwenen.
1000 maal dank hiervoor ! :fist:t6::fist:t6::fist:t6::fist:t6::fist:t6::fist:t6:

Die zal waarschijnlijk niet reageren.

7 likes

Ik had een tijdje terug een leuk idee :grin::sweat_smile:.
Maar goed, bedankt voor de verbeteringenšŸ‘

100% mee eens!:+1::+1::+1:

Ik denk dat hij Rob Versteeg bedoelt. Dat is volgens mij een zakenpartner van Henrik de Keizer.

Rob Versteeg? De samenwerking tussen hem en mij is in 2014 beƫindigd en die heeft nooit iets met Horlogeforum.nl te maken gehad.

1 like

Ah, dan krijg je waarschijnlijk binnenkort een reactie op je beƫindiging

Dank Hf, wat gaat dit lekker zo, en gaat ook met zijn tijd mee :+1: :+1: :wink:

Ik ben op zich content net de update maar het gaat mij wat ver om vingers af te staan :frowning:

Ik bedank ze bij deze vriendelijk maar dit gaat niet gebeuren:
Mijn duim aan de beheerders van dit forum

1 like

Dat bedoelde ome henk nietšŸ˜…

En net zei je nog hierboven geen Rob te kennen terwijl dus precies wist wie ik bedoelde. Gaan we elkaar hier in de maling nemen of wat? Shame on you Henrik! Verder doet t er nix toe, had gewoon in mā€™n hoofd opgeslagen dat jullie samen werkten, en dat was ook zo. Ben blij dat je mā€™n bijdrage legendarisch vindt, dank je wel :wink:

Top forum.
Dank aan de oprichter(s) en beheerders.
:+1::+1::+1:

2 likes

Zeker goed forum en een beetje waardering voor de crew is nooit verkeerd :heart: :heart: :heart:

2 likes

Mooi topic! heerste dezelfde gedachte rondom mijn brein vandaag :wink: hoezee, en bedankt en respekt aan jullie allen! one big family! somewhere in timeā€¦

1 like

Inderdaad een dikke pluim voor de fiksersā€¦ Forum is nu lekker snel! Bedankt!

1 like

Vlotte update, dank voor alles beheerders!

1 like

:ok_hand: :+1:

1 like

Prima update, complimenten :+1::+1::sunglasses:

1 like