Mijn duim aan de beheerders van dit forum

Ik wil hier nu niet de moraalridder uit gaan hangen maar ik wil iedereen die dit forum beheert enorm bedanken voor de tijd die jullie hebben gestopt in de migratie, en bovendien dat jullie dit prachtige forum ooit gestart zijn.

Ik heb zoveel geleerd, me verbaasd over de diversiteit aan horloges en personen. Beats Netflix anytime.

Heel erg bedankt!!

Hier is mijn duim voor jullie. ( Iemand hier met een Chronostop driver?)

93 likes

Welles

8 likes

Ach joh lekker belangrijk, net als jouw mening erover!

Kan ik alleen maar beamen. Ben zelf nog niet zo lang lid (las wel al langer over jullie schouders mee :smirk:), maar de migratie is zeker een meerwaarde. Alles verloopt een stuk vlotter nu. Prima werk!

1 like

Helemaal mee eens. Dikke duim, inderdaad!

1 like

Eensch, al bevreemd het mij wel dat wij nooit iets horen of zien van de oprichters, horlogebusiness heren Rob en Henrik… Zou hen sieren om ons ook eens te te danken voor onze inbreng alhier en alles wat daaruit voortkomt… :wink:

3 likes

Haha, is net zoiets als
“Ik wil je niet beledigen, maar…”
en er volgt altĂ­Ă­d een belediging! :joy:

Maar verder prima hoor! :+1:

HF loopt nu helemaal geweldig en dat “levendige roze like hartje” is de finishing touch!

Nogmaals mijn complimenten aan de computermensen van HF, mooi werk!

14 likes

17 likes

Ik gebruik haha altijd als ik te lui ben om een passende emoji te zoeken

wat een fascinerende inkijk in jouw leven. :roll_eyes:

ik gebruik laatste emoji altijd net nadat ik iets sarcastisch geschreven heb.

Ik heb nu heel erg de neiging om een andere emoji te gebruiken…

1 like

trek het je niet aan. Ik heb zand in mijn bilnaad. dan ben ik altijd prikkelig…

4 likes

:+1: :+1: :+1: :+1: :+1: :+1:

Dikke duim voor de beheerders en dikke vinger voor de droeftoeters. Wie dat zijn hou ik uiteraard voor mezelf. :wink:

5 likes

Die zijn hier dan ook net een paar jaartjes lid en ventileren graag hun middelbare schoolgedrag …laat ze ze weten niet beter.

Dat dan weer wel want die moeten al sinds 2002 hard werken om dit forum leuk te houden.

3 likes

5eaf8eaa7734e962bd0ea385d647e69c
Prachtige woorden van iedereen! :sweat_smile:

1 like

Ook mijn complimenten, alles is een stuk sneller! Zeker het bekijken van gebruikersprofielen en -statistieken. Verder valt het me op dat je post direct gepost wordt, er was eerst een tussenstap volgens mij, kan het niet precies duiden, maar er is hier iets veranderd. Goed gedaan :clap: .

4 likes

Ik weet niet wie Rob is, maar hartelijk dank voor je inbreng Peter, het is legendarisch!

13 likes