Mijn eerste aanwinst,breitling b-1

Hoi
Ik heb deze een paar dagen geleden voor een mooie prijs op de kop kunnen tikken in zeeg goede staat.Het is er één van 2002 wat zwarte wijzerplaat.Wat vinden jullie van dit uurwek ?

groeten
k

Redelijk “onzichtbaar” :smiley:

Zeer goede keuze!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Welkom Boss,

Tis een kloeke klok (tu)

Mijn beste,

Ziet er fantastisch uit!!

Chapeau!! Petje af hoor!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ha, nu zie ik hem wel! (tu)
Congrats met je nieuwe aanwinst, dit is geweldig horloge! ! ! (en ik kan het weten. :wink:

Die komt me bekend voor precies… :wink:

Staat je super, proficiat! (tu)

Tim.

PS: enkele dagen geleden is op Ebay exact dezelfde voor 1.525 EUR van eigenaar gewisseld…

Heel mooi, ben niet zo’n Breitling-fan maar deze zou ik zo kunnen kopen.

Eric

Dat is een hele knappe eerste aanwinst.(tu)
Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met deze eerste aanwinst en hij mag er wezen ook!

Mooie eerste aanwinst gefeliciteerd.

GR harb

Van harte proficiat met je geavanceerde aanwinst.

Mooie klok!

En ook ik heb 'm gehad.

Groeten

Prachtig horloge, die met de blauwe wijzerplaat is in mijn ogen de mooiste. Het uurwerk…degelijk, maar niets bijzonders als je het mij vraagt.

Ik stoorde me aan de lage waterdichtheid, in mijn ogen een teken van mindere robuustheid en voor mij als “daily” minder geschikt (geef de voorkeur aan duikers).

Binnenkort ga ik naar mexico maar deze ga ik niet in de zee of zwembad dragen,daar is hij te mooi voor :wink:

Ja, die ken ik wel, altijd fascinatie gehad voor dat type met die twee display’s. Veel plezier ermee.

Het kan overigens wel, zwemmen bedoel ik ;-)…

@Boss: De B1 is door Breitling ontworpen als een “piloten”-horloge, en die maken ze zowieso niet als een echte duiker. De Navitimers hebben dezelfde waterdichtheid dacht ik.

Wil je een echte duiker, dan is er keuze genoeg bij Breitling. De "Seawolf’ bv. gaat tot 3000 meter.

Trouwens, let op voor Breitling ( verkoop ze! nu kan het nog! :smiley: )

Ik voorspel het: binnen 6 maanden heb je een tweede Breitling binnen!
Het is zeer verslavend :wink: