Zoals jullie misschien wel weten zijn er destijds een aantal mensen benaderd voor het schrijven van een artikel over horloges in het blad AOPA Planes en Pilots.
Dit blad is bestemd voor de professionele piloot en gaat over allerlei zaken die met de luchtvaart te maken hebben.
Ze willen in elk nummer een paar pagina’s wijden aan horloges onder de naam Pilots Pride.
Ik heb toen een review van mijn Sinn 756 geschreven, puur om te kijken of ze het iets vonden.
Uiteindelijk is het artikel zelfs geplaatst in het decembernummer van AOPA Planes en Pilots!
Ik heb dus alleen het artikel gemaakt over de Sinn, de rest dus niet.
Heb maar even printscreens gemaakt van mijn scherm. Gaat ook wel goed.
Even mijn juridische afdekking
[quote]Bron: AOPA Pilots & Planes, editie 10.2006 (december).
AOPA Pilots & Planes is een uitgave van AOPA Nederland. www.aopa.nl
Het is niet toegestaan op welke wijze dan ook veranderingen in het artikel aan te brengen of zaken over te nemen zonder de uitdrukkelijke toestemming van de auteur.
Heel leuk stukje over die Sinn chrono en met mooie opmaak, Tom.
dat AOPA magazine kun je ook krijgen als je geen piloot ben, ook eigenaren van een vliegtuig
komen in aanmerking (met of zonder brevet)
groet, André
Waanzinnig stukje over mijn merk, ik hoop nog veel van je te horen op deze manier.De uitvoering in Diapal is ook niet mis, wat denk jij van deze schurk en is de techniek van dit horloge de meerprijs waard?.
Ik vind de Diapal ook erg mooi en die techniek vind ik het geld nog wel waard.
Vind alleen de wijzerplaat minder mooi en ook de kast.
Die is niet ge-zand/glasstraalt maar geborsteld. Maakt hem net wat meer een dresshorloge.
En die GMT hand is wat moeilijker af te lezen dan bij de normale.