Mijn eerste automaat (Seiko) 007mod

Sinds ik lid werd van dit forum groeide mijn wens voor een SKX007. Hoe meer ik hier las en rondkeek kreeg ik steeds meer wensen maar de eerste die ik echt wilde bestellen was dus deze.

Uiteindelijk kwam vorige week een leuke aanbieding langs van een gemodificeerde 007 hier op het forum. Ik vond deze erg gaaf en vroeg nog wat extra info omdat ik toch vrij nieuw ben met horloges, na wat heen en weer gemail besloot ik hem te kopen (vaderdag cadeau).

Vrijdag besteld en vandaag al een pakketje binnen. Genoeg gepraat… hier de foto’s :slight_smile:

Hier nog mijn oude klokje om.

Super goed verpakt!

Ook nog een extra strap er bij!

Daar is hij dan.
"Deze mod is opgebouwd uit volledig nieuwe onderdelen. Nieuwe kast, glas, bezel, kroon, etc.
In plaats van het standaard 7S26 is een nieuwe generatie 4R36 verwerkt, met daarin een zwarte dagschijf.

De wijzerplaat en wijzers zijn gekleurd en met hitte behandeld om een mooie vanille kleur te krijgen, waarbij zelfs de letters op de wijzerplaat wat creme/geel geworden zijn. Om het af te maken is de bezel insert lichter gemaakt voor de optimale vintage look."

Morgen zal ik nog wat foto’s maken met mn normale camera.

In ieder geval ben ik er super blij mee. Thanks! @Marco_T

23 likes

Nice! Leuke mod!

Leuke mod inderdaad, net niet over de top, i like!

En veel plezier ermee, die gaat nog wel ff mee zeg maar :wink:

Gave mod hoor! Veel plezier ervan!

Dat was niet de afspraak! Je mocht 'm van je vrouw pas op vaderdag open maken :wink:

Veel draagplezier :thumbsup:

1 like

Haha, nu weet je wie er de broek aan heeft hier :wink:

ziet er goed uit :slight_smile:

Leuk.

Maar zou dan toch voorkeur geven aan een echte vintage…

4 likes

Vet gaaf zeg!!

Mooie mod! Geniet van de nieuwe aanwinst.

1 like

Leuke mod, proficiat!

1 like

Gefe;i!

Maar helaas een mod dus geen fuck waard.

Grt.

Nou en? Een gewone ongemodde Seiko ook niet.

1 like

Thanks! :slight_smile:
Voor mij is hij een boel waard, ik hou hem :wink:

2 likes

Gefeliciteerd! Vind 'm erg goed gelukt! Geniet ervan!

1 like

Die mag er wezen, gefeliciteerd ermee. :+1:

1 like