Mijn eerste Casio!

Deze kwam net binnen. Het is voorlopig even mijn laatste aanwinst. Het is geen plastic digitaaltje maar een mooi afgewerkte chrono. Hij is ook bij de kijkshop te krijgen maar daar vond ik hem te duur. :wink:
Ik heb hem op Ebay gescoord en het is een horloge met heel mooie prijs kwaliteit verhouding. Ik viel voor de blauwe plaat. Oordeel zelf maar.


Ik vind hem mooi! Er zitten mooie dingen tussen bij de Edifice serie van Casio.

nice man

Mooie klok, lijnt je secondenwijzer netjes uit op de 12?

Doen ze helaas vaak niet bij Casio…:frowning:

Op de foto lijkt hij niet op een lijn te staan maar hij staat recht hoor. Het viel me juist op dat dit perfect stond. De Edifice lijn is ook iets “duurder”.

Mooi horloge, Dreski, ga maar gauw naar de Rikketik wat extra doosjes kopen !
Je zult ze nodig hebben !:smiley:

Casio geeft net zoals Seiko veel waar voor zijn geld. (tu)

Ik heb al eerder geschreven dat Casio geweldig mooie horloges maakt voor weinig geld. Dit is ook weer zo’n voorbeeld.

Mooie klok en een goede uitstraling.

Je mag onderhand je handtekening (logo) wel gaan aanpassen.

Als ik weer tijd heb zal ik wat aan mijn logo doen. :wink:

Mooi dreski! Ziet er goed uit! Volgens mij kom jij dit jaar in aanmerking voor degene met de meeste nieuwe aanwinsten. Of heb ik het mis:)

De postbode is zeker al een goede vriend van je? :smiley:

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, maar niet helemaal mijn cup of tea.

Michel

moie aanwinst deze lijn vindt ik ook erg mooi veel draagplezier gr hans

tjvreeken Schreef:

Mooi dreski! Ziet er goed uit! Volgens mij kom jij
dit jaar in aanmerking voor degene met de meeste
nieuwe aanwinsten. Of heb ik het mis:)

Dat zal toch wel meevallen? Voorlopig is de koek ook even op hoor. :slight_smile:

Gefeliciteerd met jouw zoveelste nieuwe aanwinst in 1 week!! Jij hebt het virus wel hééél erg te pakken. Of heeft het virus jou…:smiley: :smiley:

Een virus is het inderdaad. Ik had een meevallertje dus ik kon deze maand lekker mijn paypalrekening opfeesten. Ik heb nog wel wat staan voor de zekerheid. :wink:

Geniet volop, dan doe je het goed !!!

Gr Ron

Nog even en je moet groter gaan wonen dreski!

Ja, bij Casio kun je tegen een leuke prijs aardige horloges aantreffen, die bovendien kwalitatief helemaal niet verkeerd zijn! Dit is daar ook weer een voorbeeld van! (tu)
Een fraai horloge!! Ga je vast veel plezier aan beleven! :slight_smile:

Goh,

nooit geweten dat Casio zulks moois maakte! Zo zie je nog eens wat.
Veel draagplezier gewenst Dreski!