Mijn eerste Chineesje

Al lange tijd aan het loeren op een of ander Chineesje. Twijfelen tussen een vintage exemplaar of toch iets uit de afdeling “Nieuw”.

Uiteindelijk is het deze geworden, de Sea-Gull M177S. Ik ben er geen klein beetje blij mee :slight_smile:

Heel mooi!

maar in de opwinding vergeten een foto te maken van de (glazen?) achterkant? :slight_smile:

Veel plezier er mee.

Groet
Herman

Heel mooi Jan, gefeliciteerd! Naar deze heb ik ook al vaker zitten loeren.

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. Dit blijft een van de mooiste Sea-Gulls die er zijn.

Ziet er alleraardigst leuk uit.

Had hem bijna gekocht tot ik hoorde dat het erg lijkt op Jager Le Coultre. Ik moet me daar niet zoveel van aantrekken maar had er gelijk geen zin meer in. Het is wel een mooie hoor.

Cool! Op ebay had de verkoper 'm al een tijdje niet meer, tot ik deze post zag. Dus ik weer kijken en heb er meteen ook 1 besteld :wink:

@anon33714818EV: In de opwinding wel degelijk een foto getrokken van de glazen achterkant, maar vergeten 'm te uploaden :wink:

@Zaagmans: Ik had de verkoper gecontacteerd met de vraag of hij me wou contacteren als hij nieuwe in voorraad had :slight_smile:

Mooie strakke klassiek ogende klok.
Ik verwachtte een 38 mm formaat, maar oftewel je hebt hele dunne polsen of dit is een forse klok.

Ik vind het een erg mooie klok. Straalt wel een klasse uit die bij een “exclusiever” merk ook niet had misstaan. Veel plezier er mee!

@eric128: 't Ligt aan mijn polsjes, die zijn niet zo stoer :slight_smile:

@Veekeren: Thanks, ik vind 'm ook veel klasse uitstralen.

mooi, beetje een JLC ‘hommage’…

Mooie foto’s van een hele mooie klok.
Gaaf, met die ‘stralen’ op de wijzerplaat. Hele mooie dresswatch. Ik denk dat een donkere band (donkerbruin, donkerblauw, zwart) ook erg mooi zal staan.