Mijn eerste echte horloge: longines master collection gmt world timer

Na vorige week mezelf hier te hebben geïntroduceerd en aan te geven naar wat ik zocht werd ik snel doorverwezen naar een mogelijk interessante longines van @emveezet. Toen ik zag dat de aanschafdatum van het horloge ook nog mijn geboortedatum was wist ik dat dit hem was. Gisteren opgehaald in perfecte staat (wel gelijk een iets ‘stoerder’ bandje op gedaan), en ik ben er super blij mee.

Hier uiteraard een paar verplichte foto’s:

!

39 likes

Gefeliciteerd met je NA… moet wel een beetje wennen aan de combinatie horloge en band…

Wat zat er origineel ook alweer op?

Gefeliciteerd!

Bedankt, origineel zat er een bruin leren bandje op maar die had z’n beste tijd na 17 jaar ook wel gezien (al zag het er nog wel redelijk uit). Maar dit past meer bij mijn stijl. Er komen ook nog een rubberen en stalen band aan om een beetje uit te proberen.

Veel plezier met je nieuwe horloge! :wink:

1 like

Dankjewel, bijna goed met bruin leer!

1 like

Wat een waanzinnig mooi horloge, veel plezier ermee!

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

Mooi hoor! Zwart leer erop en gaan ( houden) :+1::+1:

Gefeliciteerd! Mooie aankoop. Ik persoonlijk zou er een andere band op doen.

Nogmaals gefeliciteerd Julius!

Ook ik moet even wennen aan het bandje maar dat heeft twee reden: ik ben geen fan van NATO’s en ik heb het horloge natuurlijk 17 jaar lang gekend op de originele bruine band. Probeer lekker veel mogelijkheden uit en kijk wat je mooi vindt!

Veel draag- en bandenwisselplezier!

Proficiat met deze mooie aankoop! Veel draagplezier toegewenst.

Mooi hoor, gefeliciteerd met je aanwinst en veel draagplezier!

Nice :ok_hand:!

Hartstikke bedankt allemaal! Lijkt erop dat de meeste een ander bandje mooier vinden, op dit moment is er een zwart rubber bandje en een stalen oyster band onderweg. Ik ben zelf een waar sportiever type qua kledingstijl en persoonlijkheid, dus ben niet zo’n fan van leer. Wat zijn jullie sportieve aanbevelingen?

Mooi horloge!

Ik vind 'm tof zo hoor op de NATO!
Niet teveel aantrekken van alle puristen hier en lekker je eigen stijl volgen :ok_hand::fist:

1 like

Van Harte, heel mooi en apart, met deze wijzerplaat is hij bijna niet te vinden. De originele band is door de jaren heen wel wat donkerder geworden en kleuren op internetfoto’s zijn altijd anders maar destijds was het een prima combinatie

De lederen afdekking van de doornsluiting op de originele band is ook heel fraai

Wat er ook op komt, wel de originele doornsluiting overzetten, die is prachtig.

Veel plezier er mee, een mooie start voor jouw leeftijd. Well done!

2 likes

Leuk om te lezen dat dit hem is geworden Gompie! Inderdaad gewoon een beetje spelen met de bandjes, is juist ook leuk een beetje afwisselen.

Gefeliciteerd, heel mooi.
Een autogordel vind ik persoonlijk niets stoer overigens :smirk:. Geniet er van.