Mijn eerste echte vintage!

Gisteren mijn eerste vintage en wel een Seiko Bullhead thuis gestuurd gekregen.
Ik had deze al geruime tijd op mijn lijstje staan, maar ja, hoe kom je aan een goed exemplaar.
Heel lang gezocht, veel in elkaar geknutselde rotzooi op het internet voorbij zien komen.
Geduld bewaren…wikken en wegen…je gevoel laten spreken…veel gelezen op diverse fora.
Vaak tegen een deal aangezeten…maar dan toch maar weer afhaken i.v.m…slechte communicatie(halve waarheden), foto’s waar mee geknoeid was, prijzen te mooi om waar te zijn.
Wel in m’n achterhoofd houdende "don’t be penny wise and pound foolish"
Ach jullie kennen dat wel…

Opeens kwam het horloge hier op het hf voorbij, Amazon(Derk) bood hem te koop aan.
Twee berichtjes later (mijn gevoel was goed) hadden we een deal…en ik moet zeggen, het horloge heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. Tevens ook de transparantie m.b.t. het handelen en afhandelen van Amazon waarvan hulde.
Hij vertelde dat hij het horloge een paar jaar geleden van Thieuster heeft gekocht. Tevens kon Derk nog melden dat Thieuster hem heeft laten servicen bij Richard Askham in 2010. Ik ben nog wel benieuwd waar Thieuster hem vandaan heeft…voor het verhaal zeg maar.

Voor alle forumleden die nog niet zolang actief zijn op dit forum.
Stel je vragen hier op dit forum, er is zoveel kennis aanwezig.
Tevens het kopen hier, je bent met een paar zoekopdrachten er al wel achter met wie je van doen hebt. Dus kijk eerst hier…verzamel je informatie…en ga dan opzoek/kopen!

Oooh ja mijn eerste vintage hier om mijn pols.

Bedankt voor het lezen!

Groet,

Erik

Proficiat met deze mooie aanwinst.

Veel plezier met deze mooie vintage! :slight_smile:

Mijn beste,

Je eerste echte Vintage!!
En meteen al een schot, midden in de roos.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze gelouterde Seiko Bullhead.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Mooie aanwinst, gefeliciteerd (tu).
En wel zo prettig op het forum kopen, je koopt tenslotte van een medeliefhebber.

Mvrgr, Andre

Super aanwinst, een waar icoon (tu)

Mooie vintage Seiko! Congrats! (tu)

Gr. Glenn

Da’s een heel mooie Seiko, gefeliciteerd met je 1e vintage (tu)

mvg

Gefeliciteerd met deze mooie vintage.
Ennuuh, een beetje offtopic, maar als ik naar je handtekening kijk, moet deze er even bij:

Groeten, Jurgen

Hallo Andre,

Inderdaad, op het forum kopen heeft denk ik voor mij als beginner op het gebied van vintage wel zo zijn voordelen(tu). Vaak genoeg wat moois gezien, buiten het forum om, maar of het dan betrouwbaar is. Daar heb ik dan mijn twijfels over. Vaak zijn er i.v.m. de leeftijd van de horloges geen papieren en dozen meer aanwezig wat op zich wel logisch is. Maar dat maakt het betrouwbaar kopen wel een stuk moeilijker.
Met deze Seiko, klopte het verhaal gewoon, en dan is het makkelijk om de knoop door te hakken!

Ik hoop dat ik nog vele horloges mag verzamelen via dit forum.

Even in het algemeen.
Ik wens een ieder die hier op mijn berichtje/item reageert, of heeft gereageerd, heel veel plezier en succes toe met zijn of haar verzameling.

Met vriendelijke groet,

Erik

Prachtige aanwinst op z’n fishbone (persoonlijk vind ik dit één van Seiko’s mooiste banden) !
Heel veel draagplezier gewenst

Erg leuk om jouw enthousiaste verhaal te lezen:)
Veel plezier met die mooie Bullhead(tu)

Herkenbaar verhaal en een prachtig horloge. Heel veel plezier ervan!

Veel plezier met deze fijne Seiko! (tu)

Ik wens je veel plezier van deze Seiko Erik!