Mijn eerste echte...

Hallo horlogeliefhebbers,

Mijn naam is Thierry en kom uit uiterste noorden des lands. Ik ben inmiddels al geruime tijd lid echter heb ik nog nooit iets gepost.
Dit had ermee te maken dat ik zelf nog geen “echte” horloge had maar enkel een tweetal fashion watches. Dit zag ik toch een beetje als vloeken in de kerk…

Maar na lang sparen is het er eindelijk van gekomen dat ik een echte horloge heb gekocht en vond dat ik de gelegenheid aan kon grijpen om dit te posten.

De keuze is gevallen op een ongedragen Airking 116900 die ik heb overgenomen van een forumlid. Toch wel spannend om met een zak geld ergens af te spreken met iemand die je niet kent. Gelukkig is de kracht van HF dat er enkel eerlijke en fijne mensen met dezelfde passie zijn.
De afspraak is dan ook supergoed verlopen en sta er versteld van wat voor fijne mensen er op het forum zijn. Onder het genot van een kopje koffie is er lang gesproken over onze mooie passie die horloges heet.

Ik wil bij deze dan ook HF bedanken voor het mogelijk maken van dergelijke zaken, maar vooral het betreffend forumlid. Ik zal echter de loftrompet niet in dit topic blazen echter op de juiste plek plaatsen op het forum zodra ik het juiste trustlevel bereikt heb.

Groet,
Thierry

68 likes

Welkom, Thierry.
Goede keus ook die air-king :ok_hand:

1 like

Welkom hier, en goede keuze idd! En uh, we zie hier graag (zelfgemaakte :joy:) plaatjes!

2 likes

Welkom en fotos mogen altijd😂

1 like

Excuses, bij deze de foto’s van mijn pronkstuk

54 likes

En dan niet weten dat je foto’s hoort te plaatsen van zo’n mooie aanwinst? :face_with_monocle:

Edit: Je was sneller dan mij. :sunglasses:

Mooie aanwinst. Die heb ik uitgebreid bekeken, betast en gepast toen ik ging kijken voor een Explorer. Ik begon zelfs bijna te twijfelen toen. Lijkt me nog wel eens leuk om zo’n Airking er extra bij te hebben.

Thierry, ik wens je heel veel plezier toe met deze topper!

Ik draag hem zelf ook heel graag :sunglasses:

1 like

Hi Thierry, welkom en whowww wát een stunner heb je daar zeg :ok_hand:t2:

1 like

Haha laten we dat maar mijn enthousiasme noemen :wink:

Welkom op het forum Thierry! Heel veel plezier met je prachtige aanwinst! :beers:

1 like

Welkom Thierry en gelijk van een “modemerk” naar een Rolex. Je slaat wel wat stappen over :smile:
Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Hans

3 likes

Ik moet eerlijk bekennen dat ik aanvankelijk ook eerst naar een Explorer heb gekeken omdat ik dacht dat het uitgesproken karakter van de wijzerplaat mij niet zou bekoren. Maar ik moet zeggen dat in werkelijkheid de wijzerplaat zeer goed tot zijn recht komt.

1 like

Uit ervaring kan ik zeggen dat dit zo’n horloge is die op plaatjes niet volledig uit de verf komt. In real life echt een stunner. Met sommige horloges heb ik dat andersom.

1 like

Als relatieve nieuwkomer, sta ik te trappelen om ook het recht te verwerven zaken te doen met mede HF-leden.
Jij bent in ieder geval op prachtige wijze geslaagd. Mooi horloge.

1 like

Dat vond ik ook bij het bekijken. Op foto’s lijkt de wijzerplaat van de Airking heel erg druk, maar in het echt vond ik dat heel erg meevallen. Gewoon een schitterende wijzerplaat waar een hoop op valt te zien maar niet een kermis-idee.
En het groene kleurtje van de secondewijzer is in het echt ook mooier dan hoe het op de meeste plaatjes uit komt.

En een jaartje terug moest ik nog niets van Rolex hebben :grimacing:

1 like

Zo, hé! Het echte werk!

1 like

Welkom in ieder geval en gefeliciteerd met deze NA. Prachtig :+1: geniet er van

1 like

Welkom en congratz!
Gelijk in het diepe zeg maar :sunglasses:
Prachtige horloge !

1 like

Van harte welkom hier! :slight_smile: :+1:

1 like