Mijn eerste G-shock

N.a.v. mijn verjaardag heeft mijn vrouw een G-shock aangeschaft als cadeautje.
Dit alles natuurlijk na het geven mijnerzijds van de nodige typenummers.
In het begin was mijn vrouw het niet zo eens met de kleurkeuze vanwege mijn leeftijd, ze vindt het meer een jongeluikleurtje maar eenmaal aan de pols vond ze het toch wel leuk staan eigenlijk, maar dan alleen in de zomer als je een kleurtje hebt en dat is ook wel zo.
Maar goed, ik vindt hem helemaal leuk.
Het rubber of plastic van de G is lekker stroef en een beetje zacht, het is dus geen hard plastic, hij voelt dus lekker stevig aan.
Lekker licht ook, dus je voelt hem niet hangen aan de pols.
Als je hem van dichtbij bekijkt valt meteen op hoe mooi G-shocks gemaakt zijn.
Mooi afgewerkt voor dat geld.
Het zal dus waarschijnlijk niet mijn laatste G-shock blijven ben ik bang.
Ik hoop alleen niet dat ik de kant van Andre opga wat G-shock verslaving betreft want ik zie nu ook het gevaar van het G-shock virus.

Natuurlijk de obligatoire plaatjes,

Allen bedankt voor het kijken en een speciale groet aan Andre voor de besmetting van het beruchte G-shock virus.

groetjes Lenno

Gefeliciteerd met je verjaardag,en met je cadeau .

Proficiat met je verjaardag en met deze mooie zomerklok!

Gefeliciteerd Lenno! En een gave G shock. Wanneer krijgen we een overzicht van je collectie tot nu toe? (Volgens mij is die nogal flink ;))

Proficiat zowel met je verjaardag als met je nieuwe aanwinst

Leuke zomerse G-shock! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd. Hij past mooi bij je haartjes. :wink:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en zeker met dit fraaie cadeau !!
Vind ook dat bij de zomer een witte klok hoort, staat gewoon leuk ongeacht leeftijd .

dreski Schreef:

Gefeliciteerd. Hij past mooi bij je haartjes. :wink:

Hahaha ik had hetzelfde idee!,
Helaas geld dat voor mij ook al…

Pieter.

Gefeliciteerd met je verjaardag en met je eerste G-Shock.

Jurgen

proficiat x2!

lekkere zomer klok. maar ook op wintersport/in de winter kan ie volgens mij leuk staan.

Proficiat! En vrolijke kleuren horen ook bij een G-Shock. Hoe wilder, hoe geliefder vaak. Zoals deze die nu al $700 doet op eBay.

Herkenbaar wat je schrijft. Pas wanneer in het echt een G-Shock goed bekijkt zie je pas hoe kwalitatief goed ze zijn gemaakt. Op foto’s komt dat toch nooit echt goed over.

Alvast bedankt allen, ik zie na de post van Stitch dat ik een fout heb gemaakt.
De Dee en Ricky heb ik ook gehad en geruild met Andre, toen waren ze nog 150 euro.
Die zijn nu inderdaad wel wat waard maar ja ik vond hem toen te bont en niets voor mij, ik was nog niet geinfecteerd denk ik.
Ik zit nu al te denken wat de volgende kleur wordt :):slight_smile:

groetjes Lenno

P.S. hier nog een wat oudere foto als bewijs. (zie de grijze trui)

Dat is inderdaad een klassieker geworden. Ze hebben deze ook in het wit uitgebracht. Iedereen ging die als een razende kopen maar men wist niet dat Casio de productie hiervan had opgeschroefd. Die witte is dus niet zo zeldzaam.
Ik heb hem inmiddels ook niet meer. Maar er is al weer een ander onderweg waarvan volgende week meer. :smiley:

Mooi!
Past toch mooi bij je witte (arm)haren :wink:

Van harte Lenno,
Dat je maar heel lang (zonder leesbril;) )van alle functies van deze schoonheid kunt genieten.

Gefeliciteerd met je verjaardag, en het mooie cadeau natuurlijk…

Kan het zijn dat de wijzerplaat van dit horloge is geinspireerd door de cockpit van een straaljager?..

lenno Schreef:

P.S. hier nog een wat oudere foto als bewijs. (zie
de grijze trui)

Grijze trui :S

Welke grijze trui

::o
(:smiley:

dreski Schreef:

Maar er is al
weer een ander onderweg waarvan volgende week
meer. :smiley:

Meneer “ik ben genezen”, ben benieuwd wat voor 1 't is geworden :wink: