Mijn eerste G-Shock

Hallo,

Vanavond is mijn verzameling uitgebreid met een Casio G-Shock GW-M5610-1ER
Het is voor mij mijn eerste G-Shock.
Ik heb na enig speurwerk de keuze latten vallen op dit model.
Ik had namelijk de volgende wensen:
Solar power
Radio controlled
Full digitaal
Klassiek model
Vierkante kast
Dit samen vormt onderstaand resultaat:

Groeten,
René

15 likes

Tijdloos mooi model! Veel plezier er van!

2 likes

Inderdaad mooi klassiek model!

Zelf ook gehad, nu iets gelijks met getijden… (wat mot ik er eigenlijk mee, Ide?)

Enjoy!

1 like

Van alle Casio’s vind ik de GW serie de mooiste, goede keus. Enjoy!

2 likes

Ik vind het een stoere klok hoor! Zelf heb ik al jaren een vakantie beater, die meet tijdens de wandeltochten luchtdruk en temperatuur. Doet het altijd, ook bij extreme hitte en kan tegen een flinke stoot. Veel plezier met de G-Shock :thumbsup:

1 like

Veel plezier van de nieuwe aanwinst.

1 like

Mijn beste,

Goed hoor!!
Een chique G-Shock!!
Ik wens je er veel draagplezier mee!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Waar is de ‘notte’ gebleven? :wink:

3 likes

Fijne G blijft dit! Proficiat!

1 like

Van harte!!!
Ik moet bekennen dat ik deze “classic” modellen steeds meer ga waarderen…:wink:
Veel plezier ermee. :+1:

1 like

Gefeliciteerd ermee!

Hou 'em op “Hi”!

1 like

Toffe G :thumbsup:

1 like

Fantastische G-Shock. Wat mij betreft de beste keuze qua model. Lijkt het meest op de allereerste G-Shock dus een klassieker! Toegegeven, beetje gekleurd. Heb deze zelf een paar maanden geleden gekocht, nooit om maar toch mooi om te hebben. Gefeliciteerd!

Een gebroken pols?:sunglasses::joy:

4 likes

Toevallig, heb vandaag zijn simpelere broertje, de 5600 om. Heerlijke klok met die retro feel zonder de bulk van de reguliere g-shocks. En past zelfs in een kantoor omgeving zolang je geen kostuum aan moet doen.

1 like

Toevallig, heb vandaag zijn simpelere broertje, de 5600 om. Heerlijke klok met die retro feel zonder de bulk van de reguliere g-shocks. En past zelfs in een kantoor omgeving zolang je geen kostuum aan moet doen.

Toffe G-Shock! (Heb hem nu zelf ook om) :wink:

1 like

Mooie G-Shock hoor. Wellicht dat ik zelf ook ooit een Solar en Radio controlled exemplaar aan zal schaffen :slight_smile:

1 like

Heb hem ook. Hij is in mijn ogen onmisbaar in de collectie. Kan je mooi je automaten gelijk zetten. Beste grab and go watch ever. Ga je je leven lang plezier van hebben.

1 like

Daar ben ik ook bang voor :wink: