Mijn eerste grail: De rolex 1601

De indexmarker op 6uur is een klein beetje omhoog geschoven als het ware. Het lijkt erger op de foto’s dan het is. Storde me op de foto’s ook maar in het echt totaal niet! Vind het wel iets unieks hebben wat bij mijn karakter past​:joy::sweat_smile::see_no_evil:.

Dankjewel! Het gevoel is er zeker! Wat een pareltje

Gefeliciteerd en verl draagplezier!!

1 like

Die heeft ie niet… dat is de submariner. Die heeft een pareltje :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst.

Overigens mag je je cameratelefoon wel instellen op een hogere resolutie, want met deze postzegeltjes is het nog net alsof het nooit gebeurd is. :slight_smile: :slight_smile:

1 like

De resolutie op mijn telefoon stond maximaal. Ik zal morgen met mijn camera een betere foto maken zodat het wel gebeurd is😂

1 like

Fair enough. Daar heb ik niks op terug🙈

1 like

Die marker op 6 klopt inderdaad niet. Kan me niet voorstellen dat een marker kan schuiven. Zitten afaik met pinnetjes in de dial gestoken.

Mooi, gefeliciteerd!
:+1:

1 like

vreemd idd.
Maar congrats met je nieuwe aanwinst.

1 like

Ik heb het aan Christian van Theo and Harris gevraags die een datejust expert is en hij heeft het vaker meegemaakt. Ik zou het kunnen laten repareren maar ik vind het wel mooi staan:P. Ieder zijn eigen mening natuurlijk.

Ik zou het laten fixen. Prachtige kleur dial!

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier ervan!

Gefeliciteerd ! Gisteren ook een 1601 opgehaald :slight_smile: nu opzoek naar de originele band.

8 likes

Gefeliciteerd

1 like

Prachtig en stijlvolle Rolex, gefeliciteerd met je aanwinst!

1 like

Momenteel heb ik er geen behoefte aan maar wie weet als het me gaat irriteren.

Denk om asje van dat pinnetje gedraaid o.i.d.

Erg mooie klassieker. De dial is grijs? Lijkt meer op een grape dial qua kleur. Niettemin erg mooi.

1 like

De wijzerplaat is grijs maar het hangt ook van het zonlicht af. De wijzerplaat speelt heel erg leuk met licht waardoor je andere kleuren erin kan zien.