Ziet er geweldig uit. Geniet er van!
Dan is het nog raar dat hij precies loodrecht is blijven hangen.
De marker maakt hem uniek. Heerlijk klokkie om te zien!
Heel mooi! Van Harte met dit mooi horloge.
Precies en dankjewel
Zag dat al toen-ie te koop stond⊠Is een keertje iets mee gebeurd blijkbaar. Is wel fixbaar denk ik. Even wijzers en wp er af, en kijken hoe 't aan de achterkant er uit ziet.
Evengoed, TS - van harte! Zijn erg mooie horloges, en ga vooral experimenteren met leren bandjes. Hij vreet ze echt op. Leer laat het horloge wat duidelijker visueel uitkomen; ik zelf draag de Jubilee liever niet. Maar ieder voor zich natuurlijk.
Gefeliciteerd! Jij hebt ook, net als ik, deze week je eerste Rolex binnen gehengeld! En maar kijkenâŠmaar niet weten hoe laat het isâŠ
De eerste is vaak de mooisteâŠgeniet ervan!
Grt. Marco
Ik geniet zeker elk moment ervan. Op mijn werk denken mensen dat ik gek ben dat ik de hele tijd naar mijn horloge kijk. Iemand vroeg me vandaag of ik haast hadđ.
Dat het te âfixenâ is klopt inderdaad. Uiteindelijk vind ik het wel wat hebben en laat ik het bewust zo. Heb er al een leren bandje bij en heb een suede band besteld bik T&H. Ik ben het met je eens dat de datejust erg mooi is met leer. Ik vind de Jubilee trouwens persoonlijk het beste in de zomertijd waarin ik liever geen leer draag(zweet erg snel). Het heeft wat stoerders ook wat in een casual setting wel wat heeft maar ik ga ermee experimenten. Verwacht veel fotoâs de komende wekenđ
Laat die fotoâs maar komen, hoor. Van harte ermee