Van harte gefeliciteerd! Mooie aanwinst!
De champagne platen van GS zijn prachtig, mooie aanwinst hoor! Geniet er van.
Dank voor het advies! Praktijkervaringen zijn altijd waardevol en welkom!
Erg mooi horloge
Vanuit een oogpunt van nauwkeurigheid, wat mij erg interesseert, zou ik een andere volgorde kiezen:
HAQ (high accurcy quartz) - (gewoon) quartz - COSC automaat - (gewone) automaat.
Een spring drive valt dan in de HAQ-klasse, net als de “gewone” quartz GS-en overigens, met een afwijking van + of - 10 sec./jaar. Geen COSC automaat die daar ook maar aan kan tippen (hoewel ik er daar ook best eentje van heb, voor de volledigheid van de verzameling…).
Geen dank, met een 18,5cm pols zit ik precies in de zone dat zowel een 37mm als een 40mm sport-horloge goed kan. De SBGW is meer een dress watch, dus die “moet” in mijn ogen wat kleiner, maar de SBGX261/3/5 serie draagt ongeveer hetzelfde als een OP 36 of een AT 36, zeg maar. Hij draagt wel kleiner dan een Nomos Club sport, wegens gedrongen lug lengte van de GS, en de lange lugs van de Nomos.
Evengoed, jouw GMT draagt in mijn ervaring erg comfortabel voor zo’n robuuste rakker, maar de vorm maakt het in mijn ogen wel een echte onvervalste toolwatch. Ik ben een beetje jaloers, ik weet niet of ik beter champagne had kunnen kiezen over zwart. Champagne is wel eleganter.
Mooi man!
Proficiat met je aankoop, veel draagplezier!
Van harte met deze fraaie aanwinst! Ik vermoed dat je bij Van Baal zo goed bent geholpen? Wat ontzettend jammer dat zij daarmee stoppen, als dat het geval is.
Heel mooi enjoy
Gefeliciteerd met je mooie GS!
Ja inderdaad, bij Van Baal in Nijmegen. En ik werd geholpen door Peter van Baal, dus die zal het toch wel weten denk ik.
Nu zijn zij natuurlijk niet de enige in Nederland die GS-en verkopen, maar ik vond de hele sfeer en klantbenadering daar toch wel erg prettig overkomen.
Van Baal is top! Zelf heel fijne ervaringen met aankopen gedaan, bij Peter. Daarom jammer dat ze met zo’n mooi merk stoppen. Fijn dat je hier deze mooie aankoop hebt gedaan!
Prachtige GS ! Proficiat
Prachtig, top klok gefeliciteerd.
Klokken hangen bij ons aan de muur; om mijn pols zitten horloges…
Bij mijn hangen horloges aan de muur en Klokken horen om de pols.
Gefeliciteerd met de mooie en originele keuze. Altijd extra sympathie als iemand iets niet alledaags koopt. Met dit model kun je denk ik veel kanten op met alternatieve banden, maar uiteraard kun je hem ook prima op de metalen band houden . Fijn dat je hem voor een goede prijs hebt kunnen aanschaffen en dat je een goede ervaring bij Van Baal hebt gehad. Maakt de aanschaf van zo’n bijzonder horloge toch net nog even extra speciaal.
Gewoon fantastisch mooi
Proficiat met je aankoop
Leuk