Aangezien ik 1e kerstdag helemaal niks had zat ik op een gegeven moment lekker op het internet te zoeken naar misschien iets nieuws voor om de pols.
Op een gegeven moment kwam ik op de website van een winkel in Nijmegen en daar stond een prachtige Breitling Airwolf op ik was op slag om en moest hem hebben. Ik heb de man op 2e kerstdag een bericht gestuurd of ik de dag erna kon komen om het horloge te zien en dat was geen probleem gelukkig.
Samen met mijn neefje de reis aangegaan wat voor mij toch 2 uur rijden was en vol verwachting aangekomen in de winkel. In het echt was hij nog mooier dan op de site dus na een hele korte onderhandeling een andere Breitling ingeruild en met deze topper huiswaarts gegaan.
Ik heb het horloge nu een week in bezit en nog steeds erg blij. Zoals op de foto’s te zien is alles compleet en in goede staat. Ook blij dat de gebruiksaanwijzing erbij zit want die zal ik nog wel een paar keer nodig hebben haha.
Uploaden: IMG_7648.jpeg…
Veel plezier met deze Breitling!
Ik heb een vreselijk ingewikkelde Citizen en wat mij altijd enorm helpt zijn filmpjes op YouTube, je ziet het dan ook ipv alleen tekst en je kunt gewoon stap voor stap het filmpje na-apen.
Dank je wel voor de tip. Ga ik even zoeken op YouTube
Gefeliciteerd!
Prachtig !!
Hier heb jij ook de boek in PDF
https://www.breitling.com/user-manuals/breitling-user-manuals/pdf/airwolf_raven.pdf
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Dank je wel meteen maar opgeslagen😀
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Prachtige aanwinst gefeliciteerd!
Proficiat! Prachtige Breitling
Gefeliciteerd !
Ja prachtig natuurlijk.
Gefeliciteerd met je NA. Echt een iconische Breitling.
Van harte! Breitling is gaaf!
Mijn beste,
Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens er een "Grail waardige, Gezegende tijd mee!!
Prachtig!
Gefeliciteerd Lekker kerstcadeau voor jezelf
Dank je wel😀
Dat vond ik ook
Vrije dagen zijn buitengewoon gevaarlijk voor horlogeliefhebbers . Goed gevonden & mooi gedaan! Veel plezier met je Airwolf (naam doet aan die serie met de beruchte helikopter denken…)