Welkom!
Gentleman heeft mijn voorkeur, maar je moet uiteraard het horloge kiezen dat jouw voorkeur heeft. Succes.
Welkom!
Gentleman heeft mijn voorkeur, maar je moet uiteraard het horloge kiezen dat jouw voorkeur heeft. Succes.
welkom
Zou voor de gentleman gaan ziet er strak uit
Alvast veel draag plezier
Welkom hier bij HF !
Ik zou dan voor de ballade gaan.
Maar een duiker is veel mooier (voor mij dan)
Bedankt iedereen voor de welkomst berichten. Zijn er nog mensen die meer weten over de nieuwe lijn van tissot wat betreft de ballade.
Welkom bij de club.
persoonlijk zou ik voor gentlemen gaan. wel een zwarte plaat of wit, blauw moet echt bij je kleding passen
Ik zou de Gentleman kiezen met blauwe plaat, de kleur is erg mooi en varieert van (bijna) zwart naar diepblauw afhankelijk van de lichtval. Ook de opgelegde indices zien er mooi uit!
Ik zou zelf juist voor de ballade gaan. Puur op smaak. Beide hetzelfde uurwerk, 80 uur power reserve als ik me niet vergis. Waarvan de ballade cosc gecertificeerd is en de gentleman een silicium veer heeft… Puur op smaak kiezen lijkt me
Was voor de gentlemen gegaan met een andere band. Heel goed af te wisselen bij formele en informele gelegenheden, bij sportieve of classy evenementen.