Heel
, genieten maar!!
Mijn beste,
Proficiat met deze fraaie verworvenheid!!
Ik wens je er een mooie tijd mee!!
Heel mooi! Proficiat de maat staat je perfect.
Ik voelde eerst weerstand bij mezelf richting de nieuwe King seiko’s, gezien het uurwerk en de prijs (verzamel vintage). Maar ik moet zeggen, hoe meer ik ze zie, hoe gaver ze worden. Ze kloppen gewoon. En laten we eerlijk zijn… Hoeveel boeit het uurwerk nu bij een simpele complicatie?
De hedendaagse specificaties maakt het toch wel echt een erg goed dagelijks horloge. Mag ik vragen hoe breed de ingeklapte clasp is aan de binnenkant en hoeveel verwijderbare links er zijn?
Ik heb erg smalle polsen. Zo smal, dat ik meestal alle links verwijder en de band omdraai voor de ligging op de pols (vintage buckles steken anders uit).
Met deze Butterfly, vraag ik me af of ik hem kan dragen.
Je doet je username eer aan @WilSeiko
Zoals @Nash boven me was ik mijn eerste reactie ook een beetje terughoudend tav deze reissues maar inmiddels kijk ik ook verlekkerd naar ze. Die champagne / linnen dial is ook een passende “throw back” naar de gouden tijden van de oorspronkelijke King Seiko’s.
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Ja , die zou ik ook wel lusten, mooi horloge
Heel nice!
Heel mooi!
Niks mis mee. Dankzij de aanwezige lugs en de kleine bezel draagt hij enorm groot. Zeker groter dan m’n 38mm Chronomaster.
Terecht. Mooie wijzerplaat. Sterker nog, mooier dan die van mijn limited, eerlijk gezegd. Ik vind dat je bij deze KS horloges goed ziet dat er geen kosten bespaard worden op dial en indices, zeg maar. Mooi hoor.
Heel gaaf, prachtige wijzerplaat, geniet ervan
Die band met al die afgeschuinde vlakken is echt top. Prachtig horloge; geniet er van!
Allen dank voor de mooie woorden!
Ik ben er ook zeer tevreden mee. Naast de SARX035 (zwarte plaat) en de GS SBGR309 (zwart) is het zo een hele mooie basisset.
De clasp dicht is van as-tot-as 11 mm. 1 schakel van as-tot-as is 7 à 7,5mm. Met mijn pols van 19,2 cm heb ik er al 3 schakels uit. Er kunnen er nog 5 uit. Dan schat ik dat de minimale maat op 19,2 - (5*0.7) = 15,7cm ongeveer denk ik.
Mocht je een kleinere maat hebben misschien op leer?
(of 3 maanden lang een BigMac dieetje)
Deze is echt super. Zo’n mooie vintage look.
Haha dit al eens geprobeerd maar geen succes . Tja… ik denk dat ik hem gewoon eens moet gaan passen. De 37mm dan wel. Dat moet denk ik toch wel lukken en anders idd maar eens gaan vreten (nu met bijna 3500kcal blijf ik zo smal). 15.7 moet ik wel mee wegkomen lijkt me zo. Anders is het wel heel triest. Maar met mijn 1.63m lengte, zijn mijn polsen net zo dik als die van mijn vriendin
, dus zeker weten doe ik het niet.
De vintage 5626 met originele band past. Zal deze toch ook wel passen lijkt me.
Bedankt voor je uitgebreide antwoord . Ik ga eens meten.
Wow! Dit is wel heel erg mooi zeg!!!
Veel draagplezier!
Een beauty, gefeliciteerd!
Deze zou ik ook nog overwegen in 37 of 38mm (smalle pols). Prachtig, geniet ervan!