Mijn eerste 'Ko-strap'

Hij is binnen, mijn eerste ‘Ko’- strap. En wat is 'ie mooi!

Een mooie vintage strap, gemaakt van enorm soepel leer, perfect passend bij de Cocktail (waar hij ook voor besteld was). Ook de standaard Seiko-sluiting past prima.

Ik denk dat mijn zoektocht naar de perfecte Cocktail-strap hiebij beëindigd is. @Ko_ bedankt!

16 likes

Prachtige band en combinatie . :+1:

1 like

Nice combi!

Beauty!!!

Mooi! Draag je de Cocktail veel?
Hij staat mij ook wel aan. En soms enorm tegen…

Ik draag 'm voornamelijk als ik op ‘dress’ naar mijn werk ga (dus heel regelmatig). En telkens denk ik weer ‘wat een gave klok’ :slight_smile:

1 like

Dat is een beetje mijn probleem. Ik ga nooit ‘dressed’, dus Damasko voldoet prima. Zelfs de Halios kan gewoon.
Dus ben ik bang dat de Cocktail hetzelfde lot gaat leiden als mijn eerdere dressers. Maar hij is wel gaaf!

Ja, hij maakt mooie bandjes!

Hele mooie combi :+1:

Ben zelf ook ah denken aan een Cocktail maar heb nog twijfel :slight_smile:

Ja, ziet er geweldig uit !!!

Heerlijkheid!

1 like

Zeker op zo’n bandje is de Cocktail goed draagbaar bij smart casual kleding. Kwestie van die cargo broek en die capuchon trui af en toe thuis laten…

Objection, assumption!

1 like

Mooi hoor. Topkwaliteit van Ko!

Educated guess your honor…

1 like

Prachtige combi!!! Gefeliciteerd…

Ik hoef ook nooit echt “dressy” naar mijn werk. Toch draag ik de cocktail regelmatig. Met een nette polo vind ik het al prima kunnen. En ik wordt elke keer blij als ik naar mijn pols kijk! Al die “regels” betreft horloges zijn natuurlijk in veel situaties onzin, als je er zelf een goed gevoel bij hebt :wink:

On topic: prachtige combinatie, één van de mooiste cocktails die ik heb gezien!

2 likes

Had mijne ook op een vintage nubuck strap van ko, juist die combo dress/ vintage vond ik erg leuk

Mooie band, maar de combi is niet mijn smaak. Gelukkig dat smaken verschillen :sunny:

Eerst dacht ik hmm…
Wat later, ja! heeft wat. :+1:
De band moet nog gaan leven,
het belangrijkste aan een hand made leder.
Geduld mijn beste. :wink:

Grt.