Morgen is het zover! Als het goed is wordt dan mijn eerste Laco Fliegeruhr geleverd. Het is mijn tweede Flieger, de eerste is een Parnis zonder merknaam. Het is nog even afwachten of het horloge ook daadwerkelijk morgen wordt geleverd, want die Italianen hier kunnen nog wel eens op zich laten wachten.
Wilde eigenlijk een nieuwe Laco Bonn (liefst mét opwinduurwerk) maar ik ben maar een arme student, dus komt de Laco Augsburg (A) deze kant op die ik van een mede-forumlid kon kopen.
Ben benieuwd!!
Fliegers zijn geweldig!!
veel plezier ervan !
Mooi, gefeliciteerd.
Niet vergeten te showen als hij binnen is :~.
Mvrgr, Andre
Dat is de versie met miyota, toch? Jammer dat die niet dezelfde kast gebruikt als de duurdere modellen, maar het blijft een mooi horloge.
Dat vind ik dus ook! De kast van de duurdere modellen is zoveel mooier en hetzelfde als de originele fliegeruhren. Maarja, ik moet ergens beginnen. Daarom wil ik hierna ook gaan sparen voor een model met zo’n mooie kast.
Anders dan verwacht is het horloge toch vandaag binnengekomen. Valt me 100% mee, het verzenden van een pakket van NL naar IT.
Ben er blij mee. De kast is iets dikker dan dat ik verwacht had. Maar mijn ferme pols kan het wel hebben.
Iets minder blij ben ik met de onverwachte krassen, maar ik hoop dat op te kunnen lossen met het forumlid waarvan ik het horloge heb gekocht.
BTW, ik denk dat ik voor dit horloge zelf een band ga maken. Heb een nieuwe huid gekocht en ik denk dat dàt leder erg mooi staat bij dit horloge.
Foto’s even snel gemaakt met mijn telefoon:

Een van de redenen van mijn interesse in Fliegers:

YvoStaudt Schreef:
Iets minder blij ben ik met de onverwachte
krassen, maar ik hoop dat op te kunnen lossen met
het forumlid waarvan ik het horloge heb gekocht.
Het zal wel aan mijn ogen liggen, maar ik zie geen krassen. Of zitten ze aan de onderkant?
Desalniettemin, wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Gefeliciteerd met de aanwinst.
Toepasselijke ondergrond voor zo’n horloge 
Paul.