Leuke aanwinst! Open achterkant was wat mij betreft niet nodig geweest maar mijn mening doet er verder niet toe. Veel plezier ermee.
ook eentje die ik nu voor het eerst zie
draag hem met plezier
Het leuke van het horlogeforum is dat je soms mooie en voor mij onbekende horloges tegenkomt, zoals de norqain.
Veel plezier ermee!!
Nou, ik vind het wel een leuk horloge. En heel wat meer
dan een
waar dankzij gigantische productieaantallen, ongeveer eindeloze marketingbudgetten (en een enorme hoeveelheid circulerende nepversies), de halve wereld mee rondloopt.
200m WR, zie ik ook. Dus lekker praktisch en sowieso een horloge dat interessant is om naar te kijken. Zeker geen saai ding. Veel plezier ermee!
Mooi en apart! Gefeiciteerd
Erg leuk. Geniet ervan.
Beetje pessimistisch, net of Citizens geen luxury watches heeft??
Iniedergeval veel plezier met je Norqain.
Gaaf…originele NA. Maken mooie dingen Norqain. Vind het zelf wel té prijzig. Maar…tof spul.
Uhm…dat klinkt niet zo best.
Ps wat is het materiaal van de kast en bezel?
Van harte met deze NA.
Je ziet ze niet veel voorbij komen op HF, Norqain.
Ik heb er al meer dan eens naar gekeken en over gesproken met een AD, maar niet tot aankoop overgegaan…nog niet…
Ze hebben er echt wel leuk modellen tussen zitten vind ik.
Geniet van jouw aanwinst!
Dat zeg ik natuurlijk niet, Citizen heeft super veel leuke en goede horloges. Had misschien specifieker moeten zijn; de Citizen tsyutosa, gele wijzerplaat. Een super leuk horloge met geweldige kleur. Maar valt voor mij niet onder de noemer ‘luxury watch’. En voldoet niet aan waar ik al jaren naar zocht. Vandaar
Helder nu🤗
Gemaakt van Carbon fibers, niet eerder op zo’n manier gebruikt in een horloge. Eronder en om het uurwerk zit nog een titanium kast.
Cool! Ik ben alleen maar positief, kan niks anders dan aanraden. 70uur gangreserve, 200meter waterdicht, robuust. Heerlijk om te dragen.
Benieuwd of je er ooit een koopt!
Omega of Rolex idd, om onder andere de reden die je aangeeft. Was opzoek naar iets dat je niet om elke pols ziet.
Ah cool! Kan ik over meepraten met mijn Formex Essence Leggera. Carbon fiber composite kast met ceramische (ZrO2) bezel en anti-shock case suspension system. 60gr schoon aan de haak.
Mooie technieken…houd ik van!
Gaaf horloge daffie!
Weegt niks idd, draagt heerlijk.
Dank je Echt heel tof en machtig mooi dit soort materialen en technieken in horloges.
Mooie kleur combinatie, veel draag plezier.
Pretty cool! Ik ga het merk checken.
Mooi en origineel horloge. Ken het ook niet. Maar ik ben enthousiast.