Na horloges als Citizen, de moonswatch en sporthorloges bleef het zoeken voor mij bezig… wat moest mijn eerste ‘luxury Watch’ worden?
Met eisen als; robuust, sportief, speciaal/ anders & COSC gecertificeerd denk je al gauw aan merken als Omega - Grand Seiko en wellicht Rolex? - al ben ik daar zelf minder een fan van.
Toen kwam Norqain om de hoek met de nieuwe wild-one serie. Inmiddels uitgebreid naar meerdere kleuren (en binnenkort nog meer), waren er destijds 4. Waarvan er toch 1 wel erg opviel: grijs met bordeauxrood… niet een alledaagse combinatie (speciaal/anders ).
Met de rosé gouden indexen en zijn speciaal gelazerde wijzerplaat een erg bijzonder horloge. Gemaakt om mee te sporten, veel getest op vallen en stoten en geproduceerd door de fabrikant Kenissi. Wat ook horloges voor Tudor produceert.
Inmiddels een half jaar blije en trotse eigenaar van de limited (200pc) Norqain Wild One. Een horloge dat ik iedereen zou kunnen aanraden. Een ontzettend leuk te dragen merk dat in de toekomst nog meer zal groeien.
Wat vinden jullie?
Gefeliciteerd met de half jaar oude NA! Belangrijkste is dat jij het horloge hebt gevonden dat aan je wensen, eisen en smaak voldoet. Veel draagplezier met/van deze Norqain!
Was zelf nooit heel actief op hf, gelukkig nu anders.
En zeker met speciale exemplaren als deze Norqain is het leuk om te delen! Zulke reacties ontvangen is ook leuk natuurlijk!
Actiever geworden sinds ik erachter kwam dat ik TL-2 nodig had voordat ik de prachtige grand Seiko SBGP017 mocht verkopen wat ik eergisteren probeerde te doen. 🫣 die zal tzt wel weer hier komen.