Mijn eerste mod! Vostok "Yachtmaster" Amphibian

Hallo allen,

Het is een zonnige dag, een dag waarop iedereen lekker buiten is en absoluut niet binnen. Zo ook voor mij, tot een uurtje geleden toen begon de hel.

Oké geen idee waar die openingszin op slaat maar goed, welkom bij mijn allereerste mod, een mod waar ik lang naar toe heb geleefd, waar ik veel mensen voor lastig gevallen heb met talloze vragen en een mod waar het idee al snel in mijn hoofd zat, welkom bij dit topic over mijn Vostok “Yachtmaster” Amphibian, nou ja, bijna dan.

Ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken, in mijn vorige topic zei ik nog dat ik dit horloge weer ging verkopen maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan (damn me) ik had het idee voor een mod al een tijdje, losjes gebaseerd op een foto wat ik al heel lang geleden tegen kwam, deze:

Ik vind 'm zo tof, de kleurencombinatie, de uitstraling dat merk… Wait a minute… Niet weer een rolex topic toch?? Uiteindelijk wil je toch een…

Vostok!

Waarom zoveel geld uitgeven als je ook iets om kan bouwen tot hetzelfde product, want dat is dit geworden, misschien wel beter, misschien wel kostbaarder, misschien wel zeldzamer! (dat sowieso want van mijn vostok is er maar 1!)

We beginnen met dit:

Lekker man, vooral met dat bandje van @GiveMeYourDough dat grijs en blauw werkt, maar die bezel, gedver.

Toen kregen we dit:

Non de ju, staat 'm nu al goed, bezel van AM-watches, jemig wat een knapperd, klaar voor de zomer… Of toch niet. Nee joh, die rode secondewijzer kan echt niet dus met mijn onervarenheid maar even die secondewijzer veranderen.

82e3f4735aca9c46c9f3c27def4073ba04d95071_1_375x500

Haha ja dacht 't f niet he, krijg je d’r van. Gelukkig was het een secondewijzer van een eurootje ofzo die ik had meebesteld bij komandirskie. Ach geeft niks, we gaan door. Nieuwe wijzers besteld bij onesecondcloser en meteen maar de Mercedes hour en minute hand gedaan, ik wilde een blauwe secondewijzer dus een aparte moest er bij, dat zijn deze:

Daarbij had ik een topic gemaakt voor een wijzerpress, ik werd benaderd door @Arnoud69 dat ik z’n zelfgemaakte creatie mocht overkopen, prachtig! Hou ik van:

Dus met de juiste tools en de juiste mindset en het vostok topic volgespamd met vragen ging Ik aan de slag. Ik ga niet meer typen, geniet van de slechte kwaliteit fotos:

Ik vind het helemaal mooi, ik ben er blij mee. Het is gelukt. Einde verhaal.

Oh nee.

Ik wil de volgende mensen bedanken:

@GiveMeYourDough voor alle tips en hulp die je me hebt geboden In het vostok topic en via privé berichten. Deze mod was niet mogelijk zonder jou!

@Arnoud69 bedankt voor de super mooie, zelfgemaakte wijzerpress (ik noem het even zo, ik weet niet hoe ik het anders moet noemen) dit had ik echt nodig om deze mod te kunnen maken!

@het grote vostok mod topic bedankt iedereen die mijn vragen hebben kunnen en willen bedanken en voor de mentale steun, deze mod eer ik aan jullie.

Nu ga ik een drankje pakken,

Proost.

69 likes

:+1:t4: top.
En nou komt het : gelukkig lijkt het niet op een Yachtmaster, het is echt nog steeds een Vostok.
Die wijzerplaat rules :sunglasses: , goed gedaan man.

2 likes

Coole mod man!

1 like

Leuk project, gefeliciteerd met het resultaat!

1 like

Dit is beter, voor 100 euro heb je een Yachtmaster 2.0, een horloge waarmee je dingen durft te doen :sunglasses:
Thanks! :grinning:

Dankjewel!! :grinning:

Leuk was het zeker, bedankt! :grinning:

2 likes

Super gaaf resultaat! Nu kom ik met een vraag; is deze insert plat of staat ie iets omhoog?

1 like

Yes! Hij leuk geworden man :+1:t3:
Heeft even wat moeite gekost maar het resultaat is er naar. Ik vind hem goed geslaagd, geen Yachtmaster rip-off maar een Yachtmaster inspired horloge is het geworden.
Leuk dat ik je met je vragen heb kunnen helpen :blush:
Nu lekker om de pols dat ding en snel van het zonnetje genieten :sunrise:

1 like

Respect. Beauty!

1 like

Hij staat iets omhoog, de cijfers zijn ook 3D

:slight_smile:

Precies, dat is wel een goede :grinning: heel erg bedankt!

3 likes

Dat kan ie wel hebben met dat bolle glaasje ja😎 ziet er heel goed uit!

1 like

Lekker man, cool blue beauty.
En toch zo Boctok gebleven. Veel draagplezier en op naar de volgende mod.
Leve de Russen.

1 like

Goede mod! Consistent qua design. En, niet onbelangrijk, de secondewijzer is gewoon heel!
Veel plezier ermee!

1 like

Goed gedaan man. Geniet ervan.

1 like

Leuk te zien man!

1 like

Ziet er echt goed uit! Geen fan van het merk maar als ik deze zie zou ik hem zo kopen :smile::ok_hand:

1 like

Haha ja het scheelde niet veel hoor, had deze ook al bijna gesloopt :joy:

Dat vind ik echt een tof compliment! Dankjewel :grinning:

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! :grinning::grinning:

3 likes

Heerlijk als zoiets goed uitpakt, proost! :+1:t2:

1 like

Heel gaaf! :ok_hand:

1 like

Mooie mod hoor, origineel ook!

1 like

Mooie combinatie, het past gewoon. Goed werk!

1 like