Yes! Na maanden speuren op ons forum toch eindelijk een Moonswatch kunnen bemachtigen.
Aangezien ik in een klein dorpje woon is het voor mij niet te doen om op de gok naar een grote stad te gaan. En dan ook nog eens in een lange rij te gaan staan met een hoop mensen in mijn “zone” is niet mijn ding…
Gisteren werden mijn pogingen er een te bemachtigen beloont. Ik wilde graag of de Earth of de Moon. Het is de Earth geworden.
Mijn eerste indruk? Hij voelt en draagt als een old skool swatch. Prima horloge en een leuk hebbedingetje. Maar eerlijk, of het de prijs waard is?
Nee het geld is ie naar mijn mening niet waard maar dat geldt wel voor meer horloges. Ben zelf in het bezit van de Mission to the Moon en ik vind het een erg leuk horloge dat ik regelmatig met plezier draag. Alleen het originele bandje beviel me niet, niet eens zozeer het band materiaal maar wel het vervelende plastic oog waar je de band doorheen haalt, dat is een beetje stugge dikke bobbel op je pols…
Overigens heb ik nog nooit een rij gezien in Rotterdam hoor. Misschien in de eerste week, maar nu is er, afhankelijk van het moment dat je er bent, soms niemand anders is de winkel. Maar ik begrijp dat reistijd ook een issue was, dus dan is dit een mooie manier om er alsnog 1 te bemachtigen.
Ja, mee eens. Het blijft een leuk plastic horloge. Swatch heeft het marketing technisch prima gedaan zo. Het bandje vind ik tot nu toe prima zitten. Maar ik heb hem pas net. Misschien scheelt het dat flinke polsen heb.