Mijn eerste niet Seiko horloge

Vandaag heb ik de eerste niet Seiko horloge aan mijn bescheiden collectie toegevoegd.

Ik had al 7 Seiko horloges:

SNG079P1
SRH006P1
SRP007K1
SNDA63P1
SKA427P1
SPC047P2
SNZH05J1

en nu heb ik er ook een Casio GW-3000B-1AER bij:

Ik denk dat dit voor dit jaar toch wel mijn laatste horloge is.

Ben dit jaar met 2 horloges begonnen, heb er nu 8 en mijn collegas verslijten mij inmiddels voor gek.

Eerst maar eens op zoek naar een horlogekist waar alles in past.

Mijn beste,

Tja, voor je het weet heb je een kistje vol.
En dat maakt het nou net zo leuk. Al die verschillende horloges in hun karakteriserende outfit.
Proficiat overigens met je eerste niet Seiko!! Deze Casio is hierop een prachtige aanvulling.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit bedreven horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Wow! Dat is nog eens een gave! Ook leuk op koninginnedag of voetbal! En die wijzers vind ik helemaal de bom!

Heeft ie ook verlichting? En lichten die indexen op de wijzerplaat ook op? Of alleen de wijzers?

je bent niet gek, je hebt je plek gevonden :slight_smile:

8 horloges in 2 jaar… welkom… het kan erger…

Mooie casio trouwens, erg leuk!

Ai, ik vrees dat mijn vrouw deze wel erg leuk zal vinden!
Ikzelf eigenlijk ook wel!

leuke afwisseling(tu)

Hij heeft geen verlichting, de wijzers en indexen lichten wel op (de wijzers wat meer dan de indexen) Ik heb een fototje van de wijzerplaat in het (schemer)donker proberen te maken:

leuke casio, kleurencombi is top, dit model kende ik nog niet, veel plezier er mee.

Ahh mooi! Mijn favoriete G-shock. Persoonlijk was ik voor de blauwe met stalen band gegaan. Heel veel plezier met deze “Oranje boven” aanwinst.

Ik vind in verhouding de blauwe te duur en de oranje met een prijs van €179,90 goed betaalbaar. Bovendien vind ik de blauwe in het echt toch iets minder mooi als de oranje.

Een oranje met stalen band was wat mij betreft wel helemaal perfect geweest.

hij is leuk. Beetje aan de drukke kant maar wél leuk. Oranje is natuurlijk een pracht kleur.

Cool dat de indexen ook oplichten! (tu)

Ze mogen dan zwakker oplichten, maar hoe lang lichten ze op? Kun je er bijvoorbeeld een nacht mee doorkomen?

Dat zal niet lukken. Het horloge heeft nu een avond in een weinig verlichte ruimte gelegen en alleen de wijzers zijn in het donker nu nog heel zwak te zien.

Bedankt voor t uitpluizen. Wat jammer dat de oranje lume niet zo lang gloeit. Het hoeft van mij geen gloeilamp te zijn, maar hij moet wel een avondje trekken. Maar gelukkig heb je de wijzers nog! Dat is voor mij op m’n g-shocks ook voldoende.