Mijn eerste Omega is er

Jaja … zoals enkele weken geleden gezegd … Tot aanschaf overgegaan van een Omega Seamaster PO 42mm oranje, staal (2209.50.00) . Nu een 3tal weken in mijn bezit . Loopt dagelijks op +5 tot +6 sec wat ik zeer redelijk vind . Ben er heel erg tevreden over en zal morgen eens wat foto’s plaatsen . 42mm gekozen aangezien ik dit toch veel tijdlozer vind . Trouwens een fantastische deal gedaan … maar das naast de point …
De doos is idd wel een mooie maar gemaakt uit very low grade vinyl . Zou veel liever een houten hebben of dezelfde maar gemaakt uit beter materiaal ( vinyl of nog beter leder ) . Dat zou toch de prijs niet maken voor zulks een horloge .

Pic’s?

foto foto foto foto.

Op verzoek dan …
Nog geen tijd gehad om te gaan resizen dus … linkje
Later deze week komn er meer en ga ik wat spelen met belichting ed … hoewel ik geen fotograaf ben …
http://i14.photobucket.com/albums/a314/lamai/IMGP0529.jpg

Van harte, horloge ziet er goed uit… de foto daarentegen… :wink:

Mooi horlog en veel plezier ermee. MOoie eerste Omega, ook je eerste mechanishe of dat niet?

Wel , ja en nee …
Vroeger eens een oude Seiko automaat die nog van mijn vader was , gedragen . Daarna een nieuwe Seiko gekocht , die nu reeds 7 jaar in mijn bezit is , maar dat is geen automaat . Tussendoor heb ik enkele replicas in mijn bezit die wel automaat zijn . Ik weet het , replicas zijn voor de meesten hier een doodzonde maar ik vind het eerder een testrun . De eerste echte gekochte automaat dus . Voelt echt wel lekker aan , zo een deftig horloge die je niet dagelijks ziet . Zelfs in Thailand ( waar namaak horloges aan de lopende band aan de man worden gebracht) kreeg ik verscheidene complimenten .Mensen herkennen toch een kwaliteitshorloge als ze het zien kennelijk . Ik ben er in elk geval heel blij mee en ik zal er proberen zoveel mogelijk zorg voor te dragen … kwestie van krassen ed zo lang mogelijk uit te stellen . De sluiting is trouwens afgeplakt met doorzichtige tape , werkt perfect en is nauwelijks zichtbaar .