Zoals de titel al aangeeft, hierbij mijn eerste Omega Toevallig had ik enige tijd geleden al een poging gedaan dit horloge te kopen maar op het “moment suprême” begaf het modem van m’n pc het en was ik te laat.
Afgelopen maandag dook dezelfde Seamaster in de “Horlogemarkt” op en binnen een kwartier was de koop gesloten. De woensdag daarop reeds ontvangen (nogmaals bedankt Hans, aka hcptdg).
En dan nu de foto’s, het zijn er maar drie want met dit weer binnenshuis een fatsoenlijke foto maken is een drama
Ik ben blij dat ‘mijn’ Omega goed terecht is gekomen. Stom he? Het is altijd leuk om te weten dat een horloge bij iemand welkom is! Veel plezier ervan en bij onverhoopte problemen kun je me altijd mailen!
Fantastisch, je eerste ‘Omega’ en dan al gelijk gaan voor de hoofdprijs (nou ja bijna dan).
Het is een schitterend horloge, een sieraad om te dragen, prachtige vormgeving, een kloeke uitstraling en een verkoper die er waarschijnlijk nu al spijt van heeft!!
Veel plezier er mee.
Fantastisch, je eerste ‘Omega’ en dan al gelijk
gaan voor de hoofdprijs (nou ja bijna dan).
Het is een schitterend horloge, een sieraad om te
dragen, prachtige vormgeving, een kloeke
uitstraling en een verkoper die er waarschijnlijk
nu al spijt van heeft!!
Veel plezier er mee.
Orologio Signaturis Temporis
Nee, geen spijt, wel een tikje weemoed. Het is nooit leuk om een horloge te laten gaan, maar ik ben horlogedrager en geen -verzamelaar. Als ja merkt dat een horloge te weinig daglicht krijgt, dan is het gewoon leuk als iemand anders daar heel blij mee is. En als het mij dan per saldo niets gekost heeft dan ben ik extra tevreden.