Mijn eerste review Tudor Pelagos

Sinds een paar weken in mijn bezit maar doordat ik nog geen fatsoenlijke foto’s had geschoten nog niet hier geïntroduceerd.

Waarom heb ik gekozen voor de Pelagos (Grieks voor zee),ten eerste omdat ik dit voor mij de meest complete duiker vindt ik zeg ook duidelijk voor mij!
Want er zijn nog talloze andere merken en uitvoeringen.

Ik val op de snowflake uren wijzer en de duikers extensie vindt ik echt geweldig daar is over nagedacht.Tevens de titanium uitvoering dit had ik niet meer in mijn collectie en draagt gewoon er prettig heb ook andere duikers welke geheel staal en zeer solide zijn en tevens zwaar dus vandaar.

De combinatie zwarte wijzerplaat en zwarte bezel met titanium kast en band doet het in mijn ogen altijd goed.

De lume op de bezel en indices zijn werkelijk fantastisch wat een licht:) Ik ben gek op lume. ben echt een lume boy :slight_smile:

De afwerking is naar mening gewoon top de sluiting,band,bezel en kast zijn naar mijn mening goed op elkaar afgestemd en de sluiting met veiligheidssluiting en duikers extensie sluiten als een oester.

Minpuntje in mij ogen zijn de randen van de bezel en kroon welke zeer fijn vertand zijn en wel vuil zullen vasthouden van de vingers.

Hier nog even de specificaties van het horloge,

Kastdiameter 42mm titanium,
Voorzien van heliumventiel en titanium bezel welke is voorzien van een zwarte keramische schijf,
Saffier glas,
Geschroefde kroon,
Titanium band voorzien van vouwsluiting met veiligheidssluiting en een top duikers extensie
Tevens wordt er ook een rubberband bij dit horloge geleverd ook voorzien van een duikers extensie,
Waterproof tot 500 meter,
Het kaliber uurwerk is een ETA 2824 automaat met gangreserve van +/- 38 uur

Tenslotte mijn indruk na een paar weken, Topklok (tu) welke aan al mijn verwachtingen voldoet en waar ik in de toekomst nog veel van zal genieten :wink:

En dan nu de foto’s :slight_smile: in willekeurige volgorde Enjoy !

Bedankt voor het kijken (tu)

Prachtig, ook de zwart/grijze bezel is super.
Zelfs mijn vrouw vind hem mooi !
Dat biedt dus perpectief voor de toekomst.
Gefeliciteerd.
Harold

Ps, schitterende foto’s moet wel een macrolens zijn ?

Mijn beste,

Chapeau met deze fraaie aankoop!!
Een plausibel verhaal, prachtige foto’s en een trotse Rodima.
Geniet er van!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Dat is smullen zeg, zo’n review met al die foto’s… Super!

Ik vind het een prachtig horloge met zn kenmerkende snowflake-hands. Het zal niet iedereen kunnen bekoren maar ik hou dr van! Verder inovatief die bandverstelling.

En tjsa Tudor… Rolex kwaliteit qua afwerking. Enige minpuntjes vind ik de fijne vertanding van de bezel, volgens mij ook niet zo lekker voor je overhemden. En het standaard ETA uurwerkje vind ik wat minder.

Ja hoor, met dat horloge kan je voor de dag komen!

:~ Well done, ik vind 'm super!

Super hoor, echt erg gaaf! Geniet ervan :slight_smile:

Echt heel erg mooi! Met stip binnen gekomen in mijn Top 3, geniet ervan.

Eric

Gefeliciteerd met dit schitterende horloge.
Mooie foto’s ook.

Dat heb je goed,horloge’s verzamelen doe ik al jaren foto’s maken van mijn horloge’s ben ik nu serieus sinds een paar dagen bezig om mij daar een beetje in te bekwamen is een leuke toevoeging aan mijn hobby.

Vertanding van de bezel kan ik mij helemaal in vinden, de overhemden hebben daar wat ik tot nu toe heb gemerkt geen last van extra slijtage.Tja en verschil tussen Rolex en een poor mens Rolex moeten toch blijven bestaan :),de prijs is daar natuurlijk ook naar en je betaald zeker een premium ook voor de naam Tudor :wink:

Leuk zo de response te lezen, bedankt alvast daarvoor :~

Ben al vanaf voor de officiele verkoop aan het kijken naar een pelagos,
Heb ook zo’n beetje elke revieuw gelezen en was dus ook erg blij met een nieuwe
En ook weer prachtige foto’s.

Nu alleen het spaar varken nog wat vet mesten anders gaat het niet lukken.

Geniet ervan

Leuke foto’s! Klok vind ik wel aardig :wink: Gefeliciteerd!

Fraai horloge leuke review en mooie foto’s!
top combi zeg ik:-)

Prachtig horloge! Draag hem met plezier!

Mooie Tudor en prachtfoto’s. De foto’s zijn weer mooier dan de vorige keer.
@Rodima: Je hebt de foto’s wel een tikkie groot online gezet. Groter dan het standaard formaat zie je ze toch niet. Maar het duurt wel eeuwen voordat ik ze op het scherm heb. Ik weet dat ik niet het snelste netwerk heb, maar voor gewone foto’s is het ruim voldoende.

Groet,
Jurgen

SiO2 Schreef:

Maar het duurt wel eeuwen voordat

ik ze op het scherm heb.

Hier loopt het prima…

Eerste keer dat ik dit hoor:(, heb ze al kleiner gemaakt zijn nu zoals ze op de site staan 640x480 pixels mochten ook andere mensen problemen hebben dan hoor ik het graag

Yep, weer verliefd!

frenk Schreef:

Yep, weer verliefd!

Hier ook, altijd lekker vlak voor de feestdagen:D.
Wat een mooi en cool en vet horloge.