Sinds een paar weken in mijn bezit maar doordat ik nog geen fatsoenlijke foto’s had geschoten nog niet hier geïntroduceerd.
Waarom heb ik gekozen voor de Pelagos (Grieks voor zee),ten eerste omdat ik dit voor mij de meest complete duiker vindt ik zeg ook duidelijk voor mij!
Want er zijn nog talloze andere merken en uitvoeringen.
Ik val op de snowflake uren wijzer en de duikers extensie vindt ik echt geweldig daar is over nagedacht.Tevens de titanium uitvoering dit had ik niet meer in mijn collectie en draagt gewoon er prettig heb ook andere duikers welke geheel staal en zeer solide zijn en tevens zwaar dus vandaar.
De combinatie zwarte wijzerplaat en zwarte bezel met titanium kast en band doet het in mijn ogen altijd goed.
De lume op de bezel en indices zijn werkelijk fantastisch wat een licht:) Ik ben gek op lume. ben echt een lume boy 
De afwerking is naar mening gewoon top de sluiting,band,bezel en kast zijn naar mijn mening goed op elkaar afgestemd en de sluiting met veiligheidssluiting en duikers extensie sluiten als een oester.
Minpuntje in mij ogen zijn de randen van de bezel en kroon welke zeer fijn vertand zijn en wel vuil zullen vasthouden van de vingers.
Hier nog even de specificaties van het horloge,
Kastdiameter 42mm titanium,
Voorzien van heliumventiel en titanium bezel welke is voorzien van een zwarte keramische schijf,
Saffier glas,
Geschroefde kroon,
Titanium band voorzien van vouwsluiting met veiligheidssluiting en een top duikers extensie
Tevens wordt er ook een rubberband bij dit horloge geleverd ook voorzien van een duikers extensie,
Waterproof tot 500 meter,
Het kaliber uurwerk is een ETA 2824 automaat met gangreserve van +/- 38 uur
Tenslotte mijn indruk na een paar weken, Topklok (tu) welke aan al mijn verwachtingen voldoet en waar ik in de toekomst nog veel van zal genieten 
En dan nu de foto’s
in willekeurige volgorde Enjoy !

Bedankt voor het kijken (tu)