Een laat proficiat van mij. Een echte topklok geniet ervan.
gr, HJR
Een laat proficiat van mij. Een echte topklok geniet ervan.
gr, HJR
Goed verslag,prachtige foto’s en een wijzerplaat die mooier is als van zn BBroertje.:~
Proficiat en idd leuk verhaal en idem foto’s.
Vind het mooi dat de Pelagos niet zo opgepompt is geworden als de “nieuwe” Subs&Dwells. Hoewel ik de veiligheidsflip fraai gedaan vind, vind ik echter wel dat de sluiting voor mijn gevoel te tool is met die opening en markering.
Ik kan mij daar wel in vinden maar het is echt top extensie er is wel over nagedacht, heb je de video op de Tudor website weleens gezien ?
Ik kan mij daar wel in vinden maar het is echt top
extensie er is wel over nagedacht, heb je de video
op de Tudor website weleens gezien ?
Video doet 't bij mij niet (zal wel door gebrek aan plugin komen). Heb wel iets vergelijkbaars op Youtube gezien.
Ik kan me er ook wel in vinden dat ze zo een prachtige vinding willen showen. Het lijkt me echt geniaal voor duikers. En het is niet dat ik de vinding niet kan waarderen. Integendeel, mijn complimenten. Ik dacht dat al het moois en slims van de Rolexen op de Tudors neerslaat. Nu even iets cools uit de “zijstal” van Tudor.
Esthetisch gezien echter, is het voor een deskdiver als ik minder mooi. Aan de andere kant wel weer een leuke eyecatcher/gespreksonderwerp 
(tu) Absoluut mee eens!
(tu) Absoluut mee eens!
en… hoe vaak is ie irl al als gespreksonderwerp geweest 
Zal je vertellen dat zelfs mensen die er geen verstand van hebben gefascineerd naar mijn uitleg luisteren maar meteen ook zeggen maar je duikt toch niet?
Voor mij zijn het de looks en feels
zeg ik dan van het horloge.
Zal je vertellen dat zelfs mensen die er geen
verstand van hebben gefascineerd naar mijn uitleg
luisteren maar meteen ook zeggen maar je duikt
toch niet?Voor mij zijn het de looks en feels
zeg ik dan van het horloge.
Heeeeeel herkenbaar: duikersextentie, heliumventiel, duikersring, etc.
Yep heeeeel herkenbaar rare snuiters die horlogeverzamelaars