Mijn eerste Rolex, Pepsi time!

Sinds een weekje heb ik een Rolex GMT II. De D serie, nieuw gekocht in Duitsland. Dit is mijn eerste Rolex en ik heb best lang zitten twijfelen tussen de Sub Date en de GMT II. De veelzijdigheid van de GMT functie en het kunnen verwisselen van de lunette’s gaven de doorslag.

Mijn eerste indrukken na een weekje dragen van de GMT II zijn bijzonder positief. Robuust uitgevoerd en tegelijk draagt ie lekker comfortabel om de pols. Ook de band is stevig en fraai uitgevoerd. Als ik iets kan noemen dan is het dat de sluiting wat zwaarder had gemogen. Verder geen punt want deze sluiting heeft zich ruim bewezen.
Het uurwerk loopt bijzonder nauwkeurig. De afwijking is nu +1 sec over 24 uur, wat uitstekend is en ruim binnen de COSC specs valt. Kortom, ik ben er reuze blij mee!!

makeover:
Vandaag de zwarte en blauw/rode lunette’s los gekocht om de set gelijk compleet te maken. Het zelf verwisselen bleek heel eenvoudig te zijn.
Pepsi time! Dit is voor mij nu de favoriet. De GMT II is heerlijk fris geworden, ook het rood is een stuk frisser dan bij de red/black.
Dit is de GMT II in zijn classic looks!

Enjoy the pics…

M’n red/black op een oude Rolex ad uit een National Geographic. Daar begon het dromen over horloge’s ooit… :

het eindresultaat…Pepsi time!!:

leuk!!! Je eerste Rolex geeft toch een bepaald gevoel!

Nieuw gekocht in Duitsland? Is daar de prijs beter?

Bram

Supermooi…gefeliciteerd met deze aanwinst!

Gefeliciteerd stitch!

Moooooi…

Van harte met dit prachtige horloge.

gr,
Hans Mennink

Errug fraai horloge, veel plezier ermee
maar hoezo mijn eerste Rolex…

Loek Schreef:

Errug fraai horloge, veel plezier ermee
maar hoezo mijn eerste Rolex…

Nou, bevalt zo goed dat het waarschijnlijk niet de laatste is!! :slight_smile: :slight_smile: De wenslijst blijft altijd gevuld…
Een Cosmograph Daytona of een DayDate met President band…

@jongeklaauwdrager: inderdaad, stuk goedkoper!

Eruuuuuuuuuuuuug mooi horloge,
wees er zuinig op.
Groet Peter

Ziet er goed uit!
Bij een juwelier in Duitsland gekocht? Of via - via…?
Hoeveel scheelt dat in prijs?

Zowel het horloge als de foto’s zijn prachtig.
Met welk toestel zijn de foto’s genomen ?

mooie klok,
en ik denk dat ik de blauw/rode lunette uiteindelijk toch het mooiste vind…

en mooie strakke foto’s , het horloge staat ook goed om de pols zoals te zien is op de onderste foto, zelf vind ik hem jammer genoeg iets te klein voor mijn pols… blijft toch steken.

Freddy Schreef:

Zowel het horloge als de foto’s zijn prachtig.
Met welk toestel zijn de foto’s genomen ?

Thnx! De foto’s zijn genomen met een vrij simpel toestelletje, een Canon Ixus i5.