Mijn eerste Rolex wat vinden jullie

Beste lezer,

Sinds afgelopen zondag mag ik mijzelf de nieuwe trotse eigenaar noemen van mijn eerste Rolex een 1601 uit 1961 met pie pan dial en arrow uur aanduidingen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden hierbij een paar foto’s.


Ik ben al weer hard aan het sparen voor de volgende en dat er een mooie verzameling uit mag volgen😁
Mochten jullie er meer over kunnen vertellen zou ik graag alles willen weten🤗
Groetjes jeffrey

17 likes

Mooi! Op welke band draag je hem?

Goed gedaan! Prachtige Rolex!

Welkom op het forum en van harte met je aanwinst :+1:

Bedankt voor de complimenten​:grin:. Ik heb hem nu op een NATO strap. En ben ook opzoek naar andere banden mochten jullie suggesties hebben zijn die van harte welkom want er is zoveel keus en zoveel mooi’s​:see_no_evil::see_no_evil: en mochten er meer mensen zijn met een nieuwe aankoop ben ik zeer benieuwd​:grin::grin:

1 like

Origineel zat daar de 6251H Folded jubilee op :slight_smile:

Ik draag hem ook weleens op een niet te dikke 20-16 band in het groen. Op EBay een heb je een imitatie gesp voor paar tientjes.

@HanDavinci show him how it’s done :sunglasses:

1 like

1601 is super :+1:
Zeer veel draagplezier
Voor een bandje zou ik jou Ko willen aanraden

1 like

Incoming

1 like

Bindend two-tone jubilee advies in 3, 2, 1…

2 likes

Gaaf man!

Je kan voor een silliconenstrap gaan, zodat je klaar bent voor het zwembad:

Of voor een bloemetjespatroontje:

Of een Meadowstrap:

En wat mij betreft is het elke dag een feestje:

11 likes

Ik heb er een Rolex gespje bij die zit op een bruin lederen band die is alleen helaas te klein die is 16/18mm aanzet helaas😓 hier een paar foto’s van het gespje

3 likes

Wat een prachtig exemplaar heeft u vooral die blauwe wijzerplaat wat een beauty😍 en super stijlvol die gekleurde nato’s😎

1 like

Misschien moet je ook eens een veel te bonte Swatch of ICE Watch kopen en daar Rolex banden op zetten.

5 likes

Ik draag zulke horloges niet met plezier Tom, maar een Speedy zou er wel van opfleuren.

Mashi danki. Tip van Flip, wel even op reageren onder de persoon drukken, anders krijgt deze geen melding.

Maar @flowert gaf het juiste antwoord al wel. Een DJ zonder er een jubilee bij te hebben kan eigenlijk niet :+1:

2 likes

Ouch…

2 likes

Ik hoop dat ik het zo goed doe haha. Dan word het eerst sparen voor een jubile en daarna verder :grin::grin:

1 like

:ok_hand: :ok_hand:

Haha, die voelde je even hè?

In het kader van doe eens gek, want normaal doen we altijd zo…normaal, sluiten we af met een BOR op de Speedy.

:sunglasses:

1 like