maar dan ben ik hem zeker kwijt
Prachtige NA !
Gefeliciteerd
De eerste blijft bijzonder, geniet ervan.
Gefeliciteerd met dit prachtige horloge!
Gefeliciteerd met deze NA
Hahaha geweldig!
Anyway, super mooie aanwinst, geniet ervan!
Dit is ook mijn ervaring, perlon vernielt de achterkant van je horloge. Gewoon gaan voor leer, er zijn meer dan genoeg aanbieders van mooie leren banden op dit forum. Mooi horloge trouwens. Geniet er van.
Bb
Mooie klok, mijn mening, hoe simpeler een Rolex hoe mooier ze worden.
Mooie klok.
Goede keuze! Bandjes genoeg, molequin is top.
Ligt er echt aan hoe je hem draagt. Daarbij zal niet iedereen bij het zien van deze Rolex dat het ook daadwerkelijk een Rolex is. Lekker dragen en mocht je merken dat er raar mee wordt omgegaan, dan alleen als weekend horloge of in de avond uiteraard veel draag plezier alvast!
Wauw, mooie klok!
Mooi gefeliciteerd
Gewoon dragen. Een air king is erg under de radar. Was ook mijn eerste Rolex zn twee jaar geleden en droeg hem iedere dag naar school.
Sinds dien ook een two tone Datejust naar school gedragen en nu ook weer mijn nieuwe Oyster Perpetual.
Mijn ervaring is dat mn vrienden het wel gaaf vonden en mn klas genoten weten nog steeds niet dat ik dat soort horloges naar school draag.
Ja jullie hebben gelijk gewoon dragen en mocht ik in de problemen komen zeg ik gewoon dat hij nep is
Mooi horloge, gefeliciteerd!
Qua banden: ik denk dat je hier echt alle kanten mee op kunt. Een mooie vintage bruin-leren band of misschien zelfs wel een Rally-band zou gaaf kunnen zijn. Je kunt hem ook op een zwarte kroko-band zetten, dan wordt het in een keer een heel chic horloge. Zou hem allebei niet misstaan.
En qua reacties; misschien is dit iets wat specifiek bij mij is, maar ik krijg nagenoeg nooit reacties op de Rolex horloges die ik draag. Ik draag al jaren GMT’s, Sea-Dwellers en Explorers. Slechts een enkele keer een reactie gehad. En aangezien een Air-King nog veel meer under the radar is dat een sportmodel met functionele bezel, zou ik me daar niet zo’n zorgen over maken.
Veel plezier!!!
Goed geslaagd! Gefeliciteerd!
Mooie klok man!
Van harte gefeliciteerd!
Mooi hoor, congrats👍🏽