Mijn eerste Rolex

Zoals de titel al zegt mijn eerste Rolex, een Rolex air-king 14000. Nu ik er zelf eentje heb snap ik de formule, gewoon simpel houden maar hij zit zó goed in elkaar. En gelijk mijn eerste blunder, ik wauw nog eens kijken dus ik draai mijn pols om maar ik was vergeten dat ik een blikje in mijn hand had dus nu ligt er cola op mijn desk.
Oja heeft iemand een suggestie voor een band want ik vind deze perlon er echt niet bij passen.

44 likes

Prachtig, ik adviseer een vintage 2-stitch bandje. Perlon laat nare sporen na op de achterkant.

5 likes

Heel mooi horloge! Bandje past er wel goed bij! Maakt het wat sportiever. :smiley:

2 likes

Schitterend horloge ! Gefeliciteerd !
Airking is ondergewaardeerd vind ik.

1 like

Zat toevallig vanmorgen naar hetzelfde type te kijken :smiley: prachtig horloge!

2 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Veel draagplezier van dit mooie horloge!

1 like

Ik vind dit een zeer mooi model, zeker subtiel.
Heel veel plezier ervan :confetti_ball:

1 like

Mooi! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Veel plezier ervan!

1 like

Mooi klokje en voor een band raadpleeg Ko even,maakt top banden voor een leuke prijs.

1 like

En nog iets ik ben nog jong dus ga over een paar weken weer naar school nou ben ik geen typen die showed dus dat helpt mee, maar iemand ervaring met een rolex op school of gewoon niet doen ?

Mooi! Veel plezier ermee.

1 like

Ben nieuw dus snap nog niet alles wie ik KO en hoe doe ik dat ?

Ligt misschien wel een beetje aan de school. Bedoel je het voortgezet onderwijs of hoger onderwijs? Wees er in ieder geval op voorbereid dat je naast mensen die het leuk en mooi vinden je ook mensen tegenkomt die het je niet gunnen en jaloers zijn.

1 like

Ik ga naar havo

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze appetijtelijke verworvenheid!!
Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat jij je in de wolken voelt met deze sympathieke Rolex!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Cool! En inderdaad: een mooie vintage-stijl bandje stat uitstekend op een dergelijk horloge.

Ik ken de setting op je school niet, maar reken erop dat er niet veel mensen zullen zijn die het zal opvallen. En de rest denkt dat het een nepper is, dus maak je geen zorgen. :wink:

2 likes

Super mooi horloge, gefeliciteerd met de aanwist. Ik hoop snel deze over te nemen.

2 likes

Instant afgestudeerd, allesch!! :ok_hand: :wink:

1 like