Mijn eerste Rolex

Lang getwijfeld wat het moest worden. Het was voor me al wel redelijk duidelijk dat het of de Aquatimer of de 14060 zou worden.
Neigde eerst naar de Aquatimer maar deze is recent weer duurder geworden en ik twijfelde wat over de tijdloosheid van het model.
Daarnaast ben ik van het bandjes wisselen en dat is bij deze IWC nagenoeg onmogelijk.

De reden waarom ik eerst geen Rolex wilde is het imago wat eraan jonge jongens met een Rolex hangt :wink:
Ook de hoeveelheid replica’s in omloop was een reden om erover te twijfelen.
Maar eigenlijke zijn dit gewoon slechte redenen en heb ik hier gewoon schijt aan.
Tegenwoordig wordt alles nagemaakt en zelfs een slechte IWC replica is pas zichtbaar van dichtbij

En toen stond er in een keer de Sub van Hans D./Hannes in het verkoopdeel van DZVL.
Na er een paar nachtjes over geslapen te hebben, en wat gediscussieer over de prijs uiteindelijk toch de grote stap gemaakt.
Vooral het feit dat ie een paar maanden geleden een grote beurt heeft gehad heeft me over de streep getrokken.
Dat de doos en papieren er niet bijzitten kon me weinig boeien. Rolex dozen zijn niet het toonbeeld van mooie dozen.

Ik weet zeker dat ik hier veel plezier aan ga beleven.
Hans hartstikke bedankt voor de service en leuk om je verhalen eens een keer te horen.
Erg gaaf die 1680!

Wat fotos

Gefeliciteerd Tom, blijft een geweldige klok, veel plezier (tu)

Van harte, een superklok…

ziet er super uit Tom, veel plezier ermee…(tu)

Hier zul je zeker veel plezier van krijgen, gefeliciteerd met deze prachtige klok.

Groet,

Bojo

Da’s volgens mij de mooiste Rolex.

Dat vergrootglasje is voor mij een “deal-breaker”, of het nou op een Rolex of een Panerai is.
Verder ziet dit model er natuurlijk erg fraai uit.
Niet AL te veel tekst op de wijzerplaat en verder lekker eenvoudig.

Goede keus - van harte!

Groet
Mark

Heel erg mooi ! (tu)

Groet,
Werner

Super, proficiaat,… welkom bij de Rolex-vrienden!

van harte, en ook welkom bij de rolex -vrienden.
gr. john

Topklok, Tom !!! (tu)

Heb er vandaag nog eentje gezien en ooit zal die ook in mijn verzameling zitten.

( Alhoewel ik een hevige Breitling-fanaat ben :wink: )

Tom, gefeliciteerd met je nieuwe horloge, ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven en geen spijt krijgt dat je je andere mooie horloges ervoor verkocht hebt. Maar gezien je er lang over nagedacht hebt zal dat wel niet gebeuren.

Gefeliciteerd Tom, mooie aanwinst!

Heel mooi Tom!

Vr gr Ron

De harde kern van Rolex vrienden schijnt in Limburg te zitten, althans groeit daar nogal de laatste tijd :). Nu staan wij bekend voor onze goede smaak, dus dat kan kloppen :slight_smile: :slight_smile:

OK, laat maar komen de snieren…

Prachtig, in mijn ogen de mooiste Rolex, niet te druk en tijdloos (blijft een raar woord voor een horloge :wink: ).

Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

mooi, tom… geniet ervan.

klaas