Mijn eerste Rolex

Die komen eraan hoor. Probeer met de iPhone, maar niet zo éénvoudig om de blauwe dial mooi vast te leggen, gezien het saphirglas bij Rolex blijkbaar niet ontspiegeld is… Hou ook nogal van een goeie foto weet u. Vanavond eens overdoen met mijn Nikon 800E, dat zou beter moeten lukken.

Mijn beste,

Een legendarische aankoop. :+1:
Leuk hoor!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Alé…, toch eentje vanuit de iPhone dan.

11 likes

Wow @anon59745955HF classy horloge!

Chique en tijdloos horloge, proficiat!

Mooie aanwinst!

Blue side up :+1:

Grt.

Erg mooi, vooral die blauwe dial maakt hem speciaal

1 like

Nice!

Voor de echte kenners hier. Ik vraag mij af of Rolex een reden heeft om zijn glas niet dubbel te ontspiegelen, of is dit bij bepaalde modellen wel ontspiegeld. Een Breitling heeft daardoor toch nog een betere en duidelijker dial.

Vanwege het ‘toolwatch’-idee heb ik altijd begrepen. Die buitencoating gaat toch krassen vertonen op den duur, in tegenstelling tot het saffierglas wat eronder zit (in beginsel, natuurlijk).

Wauw, voor mij 1 van de mooiste rolexen van het moment… Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd :clap:
Een schitterende klok vind ik deze, vooral met de witgouden bezel…
Geeft hem net even wat meer…

Veel plezier ermee !
Pieter.

Gefeliciteerd met de aankoop, topper!

Super mooie aanwinst…veel plezier ermee!

Ik denk steeds na over een Submariner of Explorer maar dit is ook een beauty met blauwe wijzerplaat.

Werkelijk prachtig, klassiek design en die blauwe dial geven em een moderne uitstraling :sunglasses:

Ik ben blij dat rolex het niet heeft… mn brietling had dit wel en krasjes in de coating storen behoorlijk

Volledig mee eens, heb hetzelfde gehad met mijn IWC 3717 Pilot uur
Geen last van met deze Date Just II :wink:
De fluted bezel is trouwens wel heel erg mooi

En zoals beloofd nog enkele foto’s. Het horloge laat zich niet zo gemakkelijk fotograferen gezien het glas niet ontspiegeld is. Sommige zijn dan ook met polarisatiefilter genomen.

Een andere lichtinval :

8 likes

Proficiat met deze fraaie aanwinst.

Heb het al eerder gezegd, maar ik herhaal het graag !!
Wat een schitterend horloge :heart_eyes:
Staat ook nog steeds op mijn wishlist…

Pieter.